افزونه جلالی را نصب کنید.

صدور دستور قضایی برای تکمیل پروژه تصفیه خانه و تسریع در هدایت پسآب فاضلاب به صنایع غرب بندرعباس

  • کد خبر : 2563
  • 26 آذر 1399 - 21:54
صدور دستور قضایی برای تکمیل پروژه تصفیه خانه و تسریع در هدایت پسآب فاضلاب به صنایع غرب بندرعباس
رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور دستور قضایی برای تکمیل پروژه تصفیه خانه و تسریع در هدایت فاضلاب به صنایع غرب بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با حضور در محل تصفیه خانه شهر بندرعباس، ضمن بازدید از مراحل عملیات اجرایی تصفیه فاضلاب و بررسی جزئیات دقیق پروژه های در دست اقدام، دستورات لازم را مبنی بر رفع فوری موانع و تسریع در اتمام پروژه هدایت فاضلاب به صنایع غرب بندرعباس صادر کرد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان با انتقاد از رهاسازی و ورود پساب فاضلاب بندرعباس به دریا افزود: این امر تهدیدی جدی علیه سلامت شهروندان است که علاوه بر ایجاد آلودگی زیست محیطی در منطقه ، سبب ایجاد بوی متعفن در سطح شهر شده است.

صالحی خاطر نشان ساخت: دستگاه قضایی بر اساس رسالت خود در خصوص پیگیری حقوق عامه، برخورد با دستگاه های اجرایی که در انجام وظایف قانونی خود کوتاهی می کنند را با جدیت دنبال خواهد کرد تا از تضییع بیت المال و حقوق مردم جلوگیری شود.

وی با تأکید بر رسیدگی جدی به موضوع فاضلاب شهر بندرعباس در شورای حفظ حقوق بیت المال استان هرمزگان اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات این شورا از تصفیه خانه بندرعباس بازدید شد و با توجه به مشاهده مشکلات اساسی در اکثر قسمت های این پروژه ، مقرر گردید در اسرع وقت علاوه بر رفع نواقص و جلوگیری از ورود فاضلاب به دریا ، با هدایت آن به سمت غرب شهر بندرعباس ، پساب موجود در صنایع بزرگ مورد استفاده قرار گیرد.

عالی ترین مقام قضایی استان هرمزگان اظهار داشت: مقرر گردید در جلسه ای با حضور دادستان مرکز استان، معاون عمرانی استانداری، مدیرعامل آبفا و نماینده شرکت پیمانکار، دستگاه‌های مربوطه در سریعترین زمان ممکن معضل فاضلاب را برطرف کنند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام اینکه صیانت از محیط زیست و بهداشت عمومی خط قرمز دستگاه قضایی استان است ابراز امیدواری کرد: دستگاه های مسئول پیش از اتمام مهلت قانونی نسبت به عمل به وظایف خود و جلوگیری از تخریب بیشتر محیط زیست و خسارات ناشی از آن اقدام نمایند.

صالحی همچنین تأکید کرد: در مقابله با تضییع حقوق مردم و تهدید سلامت عمومی با هیچ فردی در هر جایگاهی تعارف نداریم .

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان هرمزگان تصریح کرد: پیگیری برای رفع مشکل فاضلاب شهر بندرعباس به صورت مستمر و مداوم توسط دستگاه قضایی ادامه خواهد یافت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، قصور و تقصیر با متخلفین برابر قانون و مقررات برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2563

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها