افزونه جلالی را نصب کنید.

بی تدبیری شرکت آب منطقه ای هرمزگان در قبال رودخانه های فصلی

  • کد خبر : 2611
  • 02 دی 1399 - 1:25
بی تدبیری شرکت آب منطقه ای هرمزگان در قبال رودخانه های فصلی
چندی پیش شاهد بارندگی‌ و مسدود شدن راه مواصلاتی بیش از 15 روستا در شهرستان رودان بودیم که به دنبال آن بیش از 10 هزار نفر گرفتار سیل شدند.

هر چند خبرگزاری موج به طور مفصل به گزارش مشکلات عظیم مردم روستاها از زبان یکی از اعضای شورا پرداخت، اما ظاهرا گوش شنوایی در بین مسئولان نبوده و نیست.
بی تدبیریهای مسلم شرکت آب منطقه ای در مدیریت رودخانه های فصلی استان من جمله رودان که تازگی هم ندارد، همواره در فصل بارندگی مردم مناطق مختلف استان را به زحمت انداخته است و هنگامی که شاهد سیلاب هستیم همواره فقط می گویند: منتظر چنین سیلابی با این حجم نبودیم!!!یعنی اینکه پیش بینی نمی کردیم چنین سیلابی بیاید!!ببخشید پس این همه شرکت مشاور دور و بر خودتان جمع کرده اید که چه؟
آب گرفتگی جاده ها و منازل مسکونی در شرایط کرونایی از یک سو و وضعیت بد اقتصادی از سویی دیگر نه تنها مردم روستاها را در شرایط بحرانی قرار می دهد بلکه چهره ی بی تدبیر بیش از پیش برخی مسئولان را نمایان میکند.
اگر باز هم سیل بیاید مردم منطقه باید به کجا پناه ببرند؟فریادشان به گوش چه کسی باید برسد؟
عدم پاسخگویی مناسب مسئولان رده بالا تا رده پایین، به مردم در استان، نه تنها قابل اغماض نیست بلکه نوعی بی مهری نسبت به خلق الله محسوب می شود.
لازم بود پس از بارندگی از میزان خسارت وارده نیز گزارشی تهیه می شد که با توجه به اهمیت ندادن به این موضوع اطمینان داریم در بارندگیهای آینده نیز هیچ اتفاقی در این خصوص نخواهد افتاد!! و مردم و مشکلاتشان به حال خود رها می شوند!!
متولی ساماندهی و نظارت بر رودخانه‌ها شرکت آب منطقه ای است، اما اینکه مدت ۵ سال است در یک رودخانه همچنان سیلاب جاری می شود که به موجب آن هر گونه تردد برای مردم امکان پذیر نیست و شرکت آب منطقه ای نیز هیچ عملکردی در خصوص ساماندهی این رودخانه نداشته است را واقعا کجای دلمان قرار دهیم!؟
آیا واقعا شرکت آب منطقه ای با ماشین آلات خود نمی توانست اندکی همت کند و مسیر رودخانه را برای روستائیان هموار نماید؟ که شخصی به نام غلامرضا انباز ((رئیس شورای اسلامی روستای ماشنگی بخش رودخانه)) با خودروی شخصی برود و رودخانه را لایروبی کند؟!!!
نکته پایانی اینکه بسیار مایه تاسف است که مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مدت چندین ماه از مصاحبه با پایگاه خبری چلچله بندر طفره رفته که کماکان منتظر هماهنگی و خبر مسئول روابط عمومی این شرکت هستیم!!!
واقعا نمیدانیم چرا مدیر عامل محترم شرکت آب منطقه ای از رویارویی با خبرنگاران واهمه دارد؟؟!
صد البته اندیشه های متعالی مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای واقعا قابل تعمق است! که جناب مدیر عامل محترم به خود زحمت نمی دهند هر از چند گاهی عملکرد روابط عمومی خود را رصد و تجزیه تحلیل کنند!!.

کامبیز حسین پور مدیر مسوول پایگاه خبری چلچله بندر

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2611

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها