افزونه جلالی را نصب کنید.

«هاشمی تختی» دبیر مجمع خیرین نهادهای حوزوی هرمزگان شد

  • کد خبر : 2652
  • 03 دی 1399 - 23:06
«هاشمی تختی» دبیر مجمع خیرین نهادهای حوزوی هرمزگان شد
طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان، دکتر حسین هاشمی تختی به عنوان دبیر مجمع خیرین نهادهای حوزوی استان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و با حضور مدیر حوزه استان  و مسؤلین حوزوی، دکتر حسین هاشمی تختی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به عنوان دبیر مجمع خیرین نهادهای حوزوی استان منصوب و معرفی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده در این مراسم با اشاره به اهمیت مجمع خیرین، گفت: امروزه با توجه به مشکلات اقتصادی مجمع باید به دنبال ایجاد و توسعه منابع پایدار برای حوزه های علمیه استان باشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان این که در شرایط اقتصادی امروز حوزه های علمیه نیازمند راه اندازی منابع پایدار  هستیم، اظهار کرد: مجمع خیرین حوزه های علمیه استان باید با یک تیم منسجم و مستقل تمام ظرفیت ها را جهت یاری رساندن به حوزه های علمیه خواهر و برادر در تمام شهرستان های استان ایجاد و راهبری کند.

حجت‌الاسلام نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان هم با اشاره به اهمیت کار منسجم مستمر در مجمع خیرین، گفت: مراکز و خیرین مختلفی در شهرستان ها به دنبال کمک به حوزه های علمیه و نهادهای حوزوی هستند، اما این کمک ها به صورت جزیره ای و پراکنده است و به صورت منظم و با توجه به ظرفیت‌ها و کمبود های هر یک از حوزه ها نیست.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان افزود: مجمع خیرین، تمام شهرستان های استان را زیر چتر حمایتی خود در بیاورد و به صورت عادلانه امکانات و کمک های خیرین را به دست حوزه ها برساند.

دکتر هاشمی تختی هم در این مراسم، ارزش خدمت به طلاب را بالاتر از هر ارزش مادی بیان و گفت: خدمت به طلاب دارای ارزش معنوی بالایی است و معامله‌ با خداوند است و هیچ اجر مادی با آن برابری نمی کند.

وی افزود: در راستای خدمت به طلاب و نهادهای حوزوی هرمزگان از تمام ظرفیت‌های موجود در استان و خارج از استان استفاده‌ لازم راه خواهیم کرد و هر آنچه از دست ما بر بیاید کوتاهی نخواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2652

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها