افزونه جلالی را نصب کنید.

بیش از یک سوم مشترکین شهر لمزان از آب رایگان طرح امید بهره مند می شوند/مردم از نصب مستقیم پمپ بروی شبکه خودداری کنند

  • کد خبر : 2721
  • 12 دی 1399 - 20:16
بیش از یک سوم مشترکین شهر لمزان از آب رایگان طرح امید بهره مند می شوند/مردم از نصب مستقیم پمپ بروی شبکه خودداری کنند
معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از بهره مندی بیش از یک سوم از مشترکان شهر لمزان از طرح رایگان آب امید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، علی رضایی سردره به همراه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بندرلنگه در بازدید از وضعیت آب شهر لمزان، قبوض آب این شهر را بررسی و خواسته های مردمی در این زمینه مورد بررسی قرار داد.

وی با بیان اینکه بیش از یک سوم مشترکین شهر لمزان کم مصرف بوده و حداکثر ۶ متر مکعب در ماه آب مصرف می کنند، گفت: با اجرای طرح آب امید، این مشترکان از پرداخت آب بها معاف می شوند.

به گفته رضایی الگوی مصرف هرمزگانی ها در ماه ۱۶ متر مکعب است و در اجرای این طرح مشترکینی که تا دو برابر الگو آب مصرف ‌کنند پر مصرف و مشترکین با مصرف بالاتر از دو برابر الگو، بد مصرف تلقی خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به خواسته اهالی برای بررسی قبوض صادره گفت: افرادی که در این زمینه ابهاماتی داشتند از نزدیک قبوض شان بررسی و مقرر شد سایر موارد نیز در مرکز شهرستان مورد بررسی قرار گیرد.

معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همچنین در بازدید میدانی از شهر لمزان به موضوع عدم نصب مستقیم پمپ بروی شبکه ها تاکید کرد و گفت: مشترکان برای نصب پمپ ابتدا بایستی آب را از شبکه بصورت مستقیم وارد یک مخزن متعادل کننده کرده و سپس در صورت نیاز از مخزن پمپاژ شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2721

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها