افزونه جلالی را نصب کنید.

روغن را احتکار می کنند!!!

  • کد خبر : 2739
  • 14 دی 1399 - 20:35
روغن را احتکار می کنند!!!
برخی‌ها عادت کرده اند صاف تو چشمان مردم نگاه کنند و دروغ بگویند ، منظورم بعضی آدمهای ناجور و بیمار است که در شرایط سخت کنونی مملکت، با وجود تلاشهای شبانه روزی مسوولان برای رفع احتیاجات مردم، باز هم احتکار میکنند.

اگر هنوز سیستم توزیع اقلام کوپنی در جریان بود به احتمال زیاد شاهد این همه دزدی و مردم آزاری برای رسیدن به سود بیشتر هم نبودیم.
از سویی دیگر به نظر می رسد اهرمهای قانونی تعزیراتی تاثیر چندانی بر رفتار محتکران ندارد که چنین بی محابا ما یحتاج مردم را در انبارهای خود ذخیره می‌کنند تا شکمهای خود و‌ آقازاده هایشان روز به روز فربه تر شود.
صد البته ضرب شصت قوه قضائیه در بسیاری از موارد توانسته است تا حدودی دست فرصت طلبان و شکم پاره ها را رو‌ کرده و فضا را برای هر گونه سو استفاده های احتمالی کنترل کند که جای تقدیر دارد ، اما خواستگاه عمومی مردم ، برخورد شدیدتر و بدون چشم پوشی با محتکران و اشد مجازات برای آنان است.
نمایندگان مردم در مجلس نیز باید نسبت به تجدید نظر در قوانین تعزیراتی علیه محتکران اهتمام لازم را داشته باشند تا بلکه شدت پیدا کردن قوانین تنبیهی مرحمی بر مشکلات کنونی مردم عزیز کشور باشد.
چندی پیش مسوولان استان هرمزگان اعلام کردند که مردم مشکل روغن ندارند و ‌میتوانند با قیمت مناسب در بازار تهیه کنند که کاملا هم درست گفته اند و باید گفت بله روغن هست اما به دست مردم نمیرسد ، یعنی برخی عاملان توزیع روغن، دارند در روز روشن روغن را احتکار کرده و به مردم نمیدهند.
برخی عمده فروشان با انصاف هم هستند که واقعا با درک شرایط کنونی سعی دارند همواره کمک حال مردم باشند و دغدغه مردم را کم کنند که این گروه همواره باید تشویق شوند .
در هر حال جا دارد بزرگواران تعزیرات و فرمانداری بندرعباس نگاه ویژه ای به این امر داشته و دارند، ضمن کنترل نا محسوس تمامی عاملان توزیع، از ورود روغن به بازار سیاه جلوگیری کنند تا در ماه‌های پایانی سال مردم عزیز استان با مشکل مواجه نشوند.

حمید رحیمی

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2739

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها