افزونه جلالی را نصب کنید.
مديرعامل سازمان بنادر اعلام كرد:

هدف گذارى افزایش میزان تجارت دریایى و سرمایه‌گذارى در بنادر شرق استان هرمزگان

  • کد خبر : 3123
  • 08 بهمن 1399 - 14:51
هدف گذارى افزایش میزان تجارت دریایى و سرمایه‌گذارى در بنادر شرق استان هرمزگان
مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردى با اشاره به برنامه هاى توسعه‌اى اين سازمان در راستاى افزايش ميزان تجارت دريايى و سرمايه‌گذارى بنادر شرق استان هرمزگان، گفت: با توجه به نياز حوزه دريايى كشور، هم اكنون ٢٦ فروند شناور درحال ساخت داريم كه تا پايان سال؛ تعداد آن ها به ٦٠ و تا سال آينده؛ به ٨٣ فروند مى‌رسد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردى هرمزگان، محمد راستاد در بازدید از بنادر شرق هرمزگان اعم از تیاب، کلاهى، کرگان و سیریک که با حضور رییسى؛ نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شوراى اسلامى انجام شد، اظهار کرد: برنامه‌هاى توسعه اى مناسب و مختلفى در بنادر شرق استان هرمزگان از سوى سازمان بنادر و دریانوردى مدنظر قرار گرفته است تا تجارت دریایى و سرمایه‌گذارى بیشترى در بنادر این بخش صورت گیرد.

وى ادامه داد: با برنامه‌ریزى صورت گرفته، بندر تجارى سیریک از نظر ظرفیت، زیرساخت و روبناها؛ شرایط مناسبى خواهد داشت و در عین حال برنامه‌ریزى مدونى در راستاى صادرات غیرنفتى و تجارت خارجى از این بندر مدنظر قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانورى با اشاره به اینکه پروژه احداث اسکله بندر سیریک؛ ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکى داشته و بر اساس برنامه‌ریزى صورت گرفته تا پایان بهار سال آینده به بهره‌بردارى مى‌رسد، عنوان کرد: سامانه اطفا حریق بندر سیریک نیز پیشرفت مناسبى دارد.

راستاد افزود: طرح جامع بندر سیریک در یک افق ١۵ ساله و در سه فاز پنج ساله مصوب شده است و در قالب طرح جامع این بندر، پروژه‌ها مشخص است تا با تکمیل روبناها؛ شاهد رونق فعالیت‌هاى اقتصادى و تجارى در بندر سیریک باشیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3123

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها