افزونه جلالی را نصب کنید.
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود:

اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان هرمزگان (دستاورد)

  • کد خبر : 3180
  • 13 بهمن 1399 - 21:06
اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان هرمزگان (دستاورد)
عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان هرمزگان (دستاورد) برگزار می شود.

به گزارش پایگاخ خبری چلچله بندر غلامعباس شمس الدینی اظهار کرد: برای اولین بار در تاریخ استان جشنواره  رسانه ای با موضوع تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان هرمزگان با دوهدف مهم ایجاد امید، اعتماد عمومی، اطلاعرسانی در حوزه دستاوردهای دولت و نظام و انعکاس نقش اهالی رسانه در آگاهی بخشی عمومی در این حوزه برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: اهالی رسانه استان هرمزگان همواره در انعکاس خدمات و دستاوردهای جمهوری اسلامی نقشی ماندگار ایفا کرده اند که متاسفانه کمتر مورد توجه متولیان امر قرار گرفته است .قطعا ما یه عنوان تشکل رسانه ای مکلف به معرفی تلاشهای همکاران خود هستیم . 
عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان افزود :انعکاس خدمات و دستاوردهای جمهوری اسلامی به قطعا  افزایش امید و اعتماد عمومی کمک می کند . لذا این تشکل با برگزاری جشنواره تلاش می کند نقش فعالان مطبوعاتی را در همراهی با نظام و مردم به نمایش گذارد . انتظار ما هم اینست که این جشنواره به لحاظ کمی و کیفی جشنواره ای ماندگار باشد . و این مهم جز با همدلی ، همراهی و مشارکت گسترده اهالی رسانه محقق نخواهد شد . 
او در خصوص محورهای این جشنواره خاطر نشان کرد : انعکاس خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ،گام دوم و انقلاب اسلامی،روند توسعه استان بانگاه به زیرساخت ها ،سرمایه گذاری، طبیعت و محیط زیست، آسیب های اجتماعی،وضعیت صنعت، کسب و کار و تولید در استان؛ تهدیدات و فرصت‌ها از جمله محورهایی که در این جشنواره پذیرفته خواهد شد . 
شمس الدینی گفت : اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان  با عنوان دستاورد  را در پنج بخش :گزارش و مصاحبه،مقاله و یادداشت،عکس، تیتر و خبر برگزار می نماید . همه فعالان حوزه رسانه های مکتوب و اینترنتی دارای مجوز رسمی استان  می توانند با ارسال آثار از ۱۲بهمن تا پایان اسفندماه  ۱۳۹۹در این جشنواره شرکت نمایند . آثار باید از دوازده بهمن سال ۱۳۹۸تا پایان اسفند ۱۳۹۹در مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای مجوز منتشر شده باشد.
وی اظهارداشت: البته مراسم پایانی جشنواره نیز همزمان با هفته هرمزگان (۵تا ۱۲اردیبهشت ۱۴۰۰)برگزار می شود . در این بین برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های تخصصی رسانه با دعوت از اساتید این حوزه در کشور برنامه ریزی شده است 
وی یاد آورشد :  علاقه مندان به شرکت در این جشنواره  می توانند  حداکثر سه اثر را در هر بخش از طریق پست الکترونیکی :    anjomanhornews@gmail .com ارسال نمایند .عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان یاد آور شد : آثار ارسالی  توسط داواران برجسته کشوری مور ارزیابی قرار می گیرد و مجموعه آثار برتر هم دریک مجموعه منتشر خواهد شد .
وی ابراز امیدواری کرد،اهالی رسانه با استقبال گسترده بر شکوه این جشنواره بیفزایند .
شمس الدینی تصریح کرد : در برگزاری این جشنواره  سپاه امام سجاد(ع),ادارات کل مخابرات و فرهنگ و ارشاد اسلامی ،بسیج رسانه استان هرمزگان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری بندرعباس مشارکت دارند که جای تقدیر و تشکر دارد .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3180

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها