افزونه جلالی را نصب کنید.

کسب رتبه برتر ستاد اقامه نماز استان توسط تعاون روستایی هرمزگان

  • کد خبر : 3169
  • 13 بهمن 1399 - 13:19
کسب رتبه برتر ستاد اقامه نماز استان توسط تعاون روستایی هرمزگان
تعاون روستایی هرمزگان در ارزیابی گسترش فرهنگ نماز و اجرای برنامه های نماز سال 1398 توسط ستاد اقامه نماز استان رتبه برتر کسب نمود.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی هرمزگان، ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در راستای گسترش فریضه الهی نماز، عملیاتی نمودن پیام های مقام معظم رهبری مبنی بر ارائه گزارش پیشرفت برنامه و فعالیت های اقامه نماز دستگاه های اجرایی کشور و معرفی برترین ها در امر نماز، عملکرد دستگاه های اجرایی استان را  بر اساس مفاد مندرج در «دستورالعمل ارزیابی و عملکرد دستگاه های اجرایی در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز» در سال ۹۸ بررسی کرده است که در نتیجه آن تعاون روستایی هرمزگان بعنوان دستگاه برتر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز استان معرفی شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان در نشست شورای اقامه نماز سازمان تعاون روستایی هرمزگان که باحضور کارشناسان ستادی در دفتر مدیریت سازمان تعاون روستایی هرمزگان برگزار شد از سیروس اسدپور مدیر تعاون روستایی هرمزگان به خاطر کسب عنوان برتر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز استان در سال ۹۸ تقدیر نمود.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عمکرد تعاون روستایی در سال گذشته و اقداماتی که در سال جاری جهت عملیاتی نمودن برنامه های مصوب انجام شده ارائه نمود. وی با اشاره به آثار و برکات نماز جماعت بیان کرد: پیامبر عظیم شان اسلام اولین عبادتی که پس از بعثت انجام داد اقامه نماز بود و اولین نماز پیامبر خدا(ص) به جماعت بود که با همسرش خدیجه و حضرت علی (ع) اقامه نمود.

 اسدپور گفت: باتوجه به شرایط استان افزود: نماز جماعت در این مدیریت با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

در ادامه این نشست حجت السلام و مسلمین اعتمادی ریس ستاد اقامه نمازضمن تقدیر و تشکر از خدمات مطلوب تعاون روستایی در راستای اشاعه ترویج فرهنگ اقامه نماز بیان کرد: سازمان تعاون روستایی هرمزگان در سال ۹۸ در بین دستگا های اجرایی جز دستگا های برتر قرار گرفته و با کسب ۹۱۵ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز جایگاه بسیار خوب و قابل تقدیری دارد و امید است در سال ۹۹ نیز جزء برترین باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3169

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها