افزونه جلالی را نصب کنید.

ارسال ۵۰ پرونده تخلف روغن نباتی به تعزیرات حکومتی در دی ماه ۹۹

  • کد خبر : 3187
  • 14 بهمن 1399 - 11:31
ارسال ۵۰ پرونده تخلف روغن نباتی به تعزیرات حکومتی در دی ماه ۹۹
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گفت: دردی ماه امسال 50 مورد پرونده تخلف روغن نباتی توسط بازرسان این سازمان تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر عبدالرضا پیروی منش معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ اظهار کرد: در دی ماه سالجاری کارشناسان و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ با بازرسی از مراکز خرید درسطح عرضه، برای بیش از ۵۰ واحد صنفی متخلف عرضه کننده روغن نباتی تشکیل پرونده داده و پرونده های متشکله جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

وی گفت: بازرسان در دی ماه ۸۵۲ مورد بازرسی از واحدهای عرضه و توزیع روغن نباتی بازدید به عمل آوردند که منجر به کشف ۶۱ بند تخلف به ارزش ریالی یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال شده است.

وی همچنین بر ثبت کلیه موجودی کالاها در سامانه جامع انبارها تاکید و تصریح کرد: همه اشخاص حقیقی و حقوقی مکلّف و موظف به ثبت موجودی کالای خود در این سامانه هستند و در غیر این صورت، هر گونه گزارش و یا بازرسی، بعنوان کالای قاچاق و احتکار محسوب شده و حسب قانون با متخلفین برخورد می‌شود.

تشکیل ۵۵ پرونده تخلف برای نانوایان استان در ماه سالجاری

عبدالرضا پیروی منش افزود: در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات واحدهای نانوایی و نقش آن در سبد مصرفی خانوارها در دی ماه سالجاری  ۹۹۰ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در سطح استان توسط بازرسان این سازمان انجام شده است.

وی گفت: گشت‌های مشترک به صورت مستمر از واحدهای نانوایی استان برگزار و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

پیروی منش اظهار داشت: در این راستا بازرسان برای ۵۵ واحد پرونده تخلف به ارزش ریالی یک میلیارد و ۲۷۶ میلیون ریال تشکیل دادند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان، مجموع تخلفات کشف شده  را ۷۴ مورد، که عمده تخلفات این نانوایی‌ها را عدم رعایت نکات بهداشتی، نداشتن پروانه کسب و کم‌فروشی عنوان کرد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان خاطرنشان کرد: مردم هرگونه تخلفات واحدهای صنفی از قبیل، کم‌فروشی، گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه را با شماره ۱۲۴ در میان بگذارند تا گزارش‌های مردمی در اسرع وقت بررسی شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3187

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها