افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

تعمیرات اساسی و زیر آبی یدک کش خلیج فارس ۴ در بندر شهید رجایی

  • کد خبر : 3217
  • 20 بهمن 1399 - 11:52
تعمیرات اساسی و زیر آبی یدک کش خلیج فارس ۴ در بندر شهید رجایی
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از استقرار یدکش خلیج فارس 4 بروی سرسره تعمیراتی بندرشهید رجایی (داکینگ )جهت انجام تعمیرات اساسی زیر آبی خبر دادو گفت : این 28 فروند شناوری است که از ابتدای سال تاکنون یادر اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی این بندر و یاکشتی سازی های استان تعمیر و به چرخه فعالیت بازگشته اند. .

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر “علی رضامحمدی کرجی ران ” مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان حفاظت از سطح آمادگی عملیات شناورهای خدماتی بندر شهید رجایی را یکی از مهمترین وظایف و راهبردها اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی این اداره کل عنوان کرد و گفت: بر اساس ترسیم تقویم کاری نظامند کلیه شناورها با کاربری های مختلف به منظور ارائه خدمات بهتر به شکل ادواری مراجعه و نیازمندی های فنی و موتوری آنها برطرف می شود .

وی افزود: طی ده ماهه سال گذشته ۲۷ فروند انواع شناورها که بخش از آنها در آبهای دیگر بنادر جنوبی کشور فعالیت می نمودند در اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی بندر شهید رجایی و کشتی سازی های استان هرمزگان رفع عیب شده اند .

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با  اشاره به آغاز تعمیرات اساسی وزیر آبی یدک کش  خلیج فارس ۴ گفت: شناور مذکور در مورخه سیزدهم بهمن ماه ۹۹، آب گیری  و بر روی سرسره تعمیراتی  مستقر تا طی مدت زمان یک ماه تعمیرات برروی این شناور صورت پذیرد .

محمدی کرجی ران مهمترین ماموریت این شناور را شرکت در عملیات پهلو دهی  و جداسازی کشتی های تجاری و نفتی عنوان کرد و ادامه داد: این شناور پرقدرت(۴۴۰۰ اسب بخار و توان کشش آن بیش از ۵۰  کیلو نیوتن ) با  برخورداری از نوع رانش سمتی که قادر است به همه جهات نیرو وارد نماید در عملیات مقابله با آتش و آلودگی و همچنین اسکورت کشتی ها  نیز ایفای نقش می نماید.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3217

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها