افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

هرمزگان مهمترین کانون ساخت و تعمیر انواع شناورها در کشور

  • کد خبر : 3243
  • 25 بهمن 1399 - 14:32
هرمزگان مهمترین کانون ساخت و تعمیر انواع شناورها در کشور
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: علی رغم وجود تحریم ها و شرایط متاثر از شیوع ویروس کرونا ؛سال جاری سالی پرکار از نظر تعداد صدور گواهینامه، مجوز ساخت و همچنین نوسازی ناوگان های تجاری، صیادی و تفریحی بوده است .

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر “علی رضا محمدی کرجی ران”  ضمن تشریح فعالیتهای صورت گرفته در اداره مرکزی ثبت شناورهای استان گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۱۶۱۰ گواهینامه برای  شناورهای  ناوگان های تجاری و صیادی صادرشده که در همسنجی با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۳ درصدی را نشان می دهد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به شناورهای ثبت و به آب اندازی شده جهت ورود به ناوگان تجاری، صیادی و تفریحی نیز اشاره ای داشت و گفت: در سال جاری حدود ۲۰۸ فروند شناور به ناوگانهای مذکورالحاق شده که نسبت به سالهای گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار است .

به گفته محمدی کرجی ران شرایط دشوار اقتصادی متاثر از تحریم ها و شیوع ویروس کرونا نتوانست روند ساخت شناورها را باکندی مواجه نماید  به گونه ای که از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵۵ مجوز ساخت شناور در استان صادر شده است .

وی ادامه داد :در حال حاضر ۱۲۰ فروند شناور ساخته و به اندازی شده و تعداد ۵۶۰ پروژه نیز  در شناورسازیها در دست اقدام است .

محمدی کرجی ران خاطر نشان کرد  :در مقام مقایسه با سال‌های گذشته، سال جهش تولید سالی  پرکاربرای شناور سازی های هرمزگان به شمار می رود .

شایان ذکر است، استان هرمزگان با بهرمندی از ۶۰ کارگاه و کارخانه فعال مهمترین کانون تعمیر و ساخت انواع شناورهای چوبی، فایبر گلاس، فلزی و آلومینیومی در کشور  قلمداد می شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3243

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها