افزونه جلالی را نصب کنید.

فوت یک بیمار کرونایی در هرمزگان – ۳ اسفندماه

  • کد خبر : 3439
  • 03 اسفند 1399 - 23:47
فوت یک بیمار کرونایی در هرمزگان – ۳ اسفندماه
در سومین روز از اسفندماه، یک تن دیگر بر اثر ابتلاء به کرونا در هرمزگان جان باخت و شمار جان باختگان استان به هزار و ۲۰نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ارتباط زنده اینترنتی با خبر ساعت۲۰ شبکه خلیج فارس گفت: جان باخته خانم ۶۶ساله از بندرعباس بود.   به گفته دکتر فاطمه نوروزیان، اکنون از ۱۱۸بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان، ۲۹نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۵نفر از آنها وخیم است.   وی افزود: اکنون هزار و ۳۶۰بیمار مبتلا به کرونا در قرنطینه خانگی هستند.   سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دو بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در هرمزگان شناسایی شده است.   دکتر فاطمه نوروزیان افزود: این دو بیمار فردی ۴۸ساله ساکن جزیره قشم و فرد ۲۴ساله ساکن بندرلنگه هستند که سه هفته پیش از کشور امارات متحده عربی وارد فرودگاه قشم شدند که پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونا قرنطینه شدند.  

وی گفت: با توجه به سفر خارجی این دو فرد و احتمال ابتلای آنان به کرونای انگلیسی، نمونه‌های گرفته شده از آنها برای بررسی بیشتر به تهران ارسال شد و امروز ابتلای آنها به کرونای انگلیسی تایید شد.   سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه آزمایش کرونای خانواده این افراد منفی بوده است افزود: این بیماران بدون علامتند و حال عمومی آنها خوب است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3439

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها