افزونه جلالی را نصب کنید.

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان

  • کد خبر : 3474
  • 06 اسفند 1399 - 14:15
برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان
آیین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان صبح امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ؛ آیین تکریم و معارفه مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس ، نفریه معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور ، نبی محمدی مدیر کل امور مجلس سازمان بهزیستی کشور ، مدیران دستگاههای اجرایی و مراکز آموزش عالی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس در این مراسم اهداف ، ماموریت ها و سیاست های بهزیستی را در راستای تحقق سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی قلمداد کرد و گفت : خدمت به خلق و کمک به محرومین و معلولین از فاخرترین خدمات و هم راستا با سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی است .
وی با انتقاد از جزیره ای عمل کردن دستگاهها توصیه کرد : نگاه هم افزا باید حاکم باشد و اگر نگاه دستگاهها در ارائه خدمات نگاهی هم افزا باشد بی شک نهادهای حمایتی همچون بهزیستی در ارائه خدمات گسترده و متنوع خود تنها نمانده و با مشارکت و استفاده از ظرفیت های استانی و خیرین در راه خدمت رسانی به جامعه هدف موفق تر خواهد بود .
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده اطلاع رسانی و آگاهسازی مناسب در خصوص تعدد و تنوع ماموریت های سازمان بهزیستی و گسترش ارتباطات برون سازمانی را راهکاری موثر برای جلب و جذب مشارکت های مردمی عنوان کرد و افزود : صنایع غرب استان در حوزه اجتماعی مسئولیت هایی برعهده دارند که همه باید در استان مطالبه گر ظرفیت مسئولیت های اجتماعی صنایع استان باشیم و بهزیستی اولی تر از هر دستگاهی در مطالبه گری ظرفیت مسئولیت اجتماعی صنایع استان است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس در پایان با تقدیر از تلاش و خدمات دکتر غلامحسین رنجبر مدیر کل سابق برای ابراهیم حسن نژاد در خدمت به جامعه هدف سازمان آرزوی موفقیت کرد.
نفریه معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور نیز با تقدیر از خدمات غلامحسین رنجبر در طول تصدی مدیریت اداره کل بهزیستی هرمزگان و همچنین ۳۰ سال همراهی دلسوزانه با جامعه هدف سازمان ، دید علمی ، توان مدیریتی و مشارکتی دکتر حسن نژاد را از فاکتورهای موثر برای انتخاب وی در پست سرپرستی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان عنوان کرد و اظهارداشت : با توجه به مشکلات اعتباری و بودجه ای در سال های اخیر و کمبود منابع ، حرکت جهادی ، مدیریت مطلوب منابع و ایجاد سیستم پرداختی متمرکز زمینه مناسبی را برای ارائه خدمات عادلانه به جامعه تحت حمایت در سازمان بهزیستی کشور فراهم ساخته است .
وی بر لزوم گسترش ارتباطات و استفاده از ظرفیت های برون سازمانی در استان تاکید کرد و گفت : خدمت در بهزیستی یک توفیق و ارزش است و هر فردی که در این مسیر قرار می گیرد باید قدر خود را بداند و تنها برای رضای خداوند گام بردارد.
محمد نفریه به شرایط خاص جهان در شرایط شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و اذعان داشت : شیوع کرونا مشکلاتی را برای همه جهان از جمله مراکز بهزیستی فراهم نموده که وظیفه ما مدیریت شرایط با حداقل آسیب است که به حمدالله به همت همکاران ساعی و همراهی خوب وزارتخانه با کمترین آسیب مراکز ما فعال هستند .
فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان دیگر سخنران این مراسم بود .
در ادامه غلامحسین رنجبر مدیر کل سابق از همراهی کارکنان ، دستگاهها و مسئولین استان و حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان بندرعباس در دوران تصدی مدیریت بهزیستی هرمزگان تشکر کرد .
ابراهیم حسن نژاد سرپرست جدید بهزیستی هرمزگان نیز با ارائه برنامه های مدیریتی خود خواستار همراهی بیش از پیش کارکنان و مسئولین استان برای تحقق هرچه بهتر اهداف سازمان و خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان شد

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3474

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها