افزونه جلالی را نصب کنید.

واحد جدید سایت آب شیرین کن هرمز نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 3508
  • 10 اسفند 1399 - 23:25
واحد جدید سایت آب شیرین کن هرمز نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: واحد مکانیکال و مخزن ذخیره آب خام آبشیرینکن جزیره هرمز که به دلیل تعمیرات و بازسازی از مدار بهره برداری خارج شده بود، مجدداً راه اندازی شد.

سعید صادقی افزود: مخزن آب خام سایت آب شیرین کن هرمز به دلیل ریزش سقف از مدار خارج شد که عملیات تعمیرات و بازسازی آن آغاز شد.

به گفته وی، در پی انجام تعمیرات این مخزن به اجبار تولید  آب شیرینکن متوقف شد که پس از ۴۸ ساعت با اتمام عملیات بازسازی، مجددا تولید آب از سر گرفته شد.

وی ادامه داد، متاسفانه پس از آغاز راه اندازی مجدد آب شیرین کن؛ عصر جمعه قطعه مکانیکی واحد A سایت دچار شکستگی شد که با تلاش انجام شده قطعه روز شنبه نصب و واحد A در مدار بهره برداری قرار گرقت.

 معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تصریح کرد، در حال حاضر دو واحد A و B با ظرفیت ۱۲۵۰ متر مکعب در مدار تولید است و انشالله واحد C نیز امروز وارد مدار می شود و سایت موجود قادر خواهد بود آب مورد نیاز جزیره هرمز را تامین کند.

وی همچنین از اتمام عملیات نصب واحد جدید آبشیرینکن هرمز تا نیمه اول سال آینده خبر داد و گفت: با تامین منابع اعتباری و تحویل تجهیزات، عملیات نصب این واحد جدید آغاز می شود و تولید آب در هرمز به بالاترین ظرفیت خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3508

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها