افزونه جلالی را نصب کنید.
رییس شورای شهر بندرعباس عنوان کرد:

اگر به جوانها اعتماد شود شاهد عملکرد بهتر شوراها خواهیم بود

  • کد خبر : 3512
  • 11 اسفند 1399 - 16:46
اگر به جوانها اعتماد شود شاهد عملکرد بهتر شوراها خواهیم بود
رییس شورای شهر بندرعباس گفت: اگر به جوانها اعتماد شود قطعا شاهد عملکرد بهتر در دوره های آتی حتی بالاتر از سطح شوراها خواهیم بود.

اسلام باوقار رییس شورای شهر بندرعباس در گفت و گو با پایگاه خبری چلچله بندر اظهار کرد: در چند سال اخیر تلاش شده که شوراها را تضعیف کنند، اما از آنجا که مردم از نمایندگان خود توقع خدمات دارند، باید کمک کنیم تا بسیاری از موانع از سد راه برداشته شود.

باوقار با بیان اینکه ما بزرگترین صنعت آلومینیوم ، کشتی سازی ، فولاد و گمرک را در بندرعباس شاهد هستیم و جزو پردرآمدترین شهرهای کشور نیز به شمار می رویم از آن سو اما میبینیم بسیاری از صنایع از حوزه آلایندگی خارج شده و حق قانونی مردم را به شهرداری بندرعباس پرداخت نمی کنند.

وی در ادامه با اشاره به وجود قوانین آلایندگی و عدم برخورداری مردم بندرعباس از این قوانین و بیان این مطلب که ما از برخی صنایع بیش از هزار میلیارد تومان مطالبه داریم گفت: این صنایع در سال گذشته قرار بود بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان پول به شهرداری پرداخت کنند در حالی که چیزی که فقط ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت کردند!!!؟؟؟ و متاسفانه برخی صنایع شهر بندرعباس در بحث الایندگی خود را از قوانین خارج می کنند و عوارض خود را در تهران پرداخت می کنند!!!

باوقار یکی از مشکلاتی که همواره در شهرهای جنوبی بوده را ناعادلانه بودن تقسیم بودجه بوده عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد: بتوانیم با تعامل ، همراهی و همفکری گام مثبتی در راستای ارتقای سطح شوراهای شهر در استانها برداریم چرا که  بی عدالتیها موجب رنجش مردم می شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3512

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها