افزونه جلالی را نصب کنید.
مگر دستگاه قضا به داد مردم برسد

بر علیه مدیران متخلف اعلام جرم خواهد شد

  • کد خبر : 3534
  • 13 اسفند 1399 - 0:10
بر علیه مدیران متخلف اعلام جرم خواهد شد
در خبرها شنیدیم که رئیس کل دادگستری هرمزگان گفته است(( بی تدبیری و سوء مدیریت در قیمت گذاری و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و در صورت ادامه این روند بر علیه مدیران متخلف اعلام جرم خواهد شد.))

در اینکه برخی مسوولان در حوزه نظارت بر قیمت گذاری و توزیع اقلام مورد نیاز مردم کوتاهی می کنند هیچ شکی وجود ندارد… از بی تدبیری و کم کاری در سامانه  124 گرفته تا رها کردن نظارت در اصناف مختلف که ما یحتاج روزانه مردم را تامین می کنند.

برگزاری جلسات صوری تنظیم بازار توسط مسئولان پشت میز نشین، یکی پس از دیگری بیشتر موجب خنده مردم شده چرا که عملا هیچ اتفاقی در تنظیم قیمتها و کنترل بازار نمی افتد!!! و نخواهد افتاد.

قیمت سرسام آور ماهی و عدم نظارت شیلات هرمزگان، رفته رفته ماهی را از سبد مردم هرمزگان حذف کرده است و مردم در شرایط فعلی به خرید مرغ بسنده کرده بودند که همین هم متاسفانه به دنبال بی تدبیری آقایان پشت میز نشین، نایاب شده است.

سخنان  مسئولانه مدیر کل دادگستری در شرایط کنونی بارقه امیدی را در دل مردم هرمزگان علی الخصوص مردم شهر بندرعباس به وجود آورده که انتظار می رود با پیگیریهای ممتد و برخورد شدید و بدون تعارف با بی مسئولیتی برخی مسئولان به زودی شاهد پایین آمدن نرخ تورم در استان هرمزگان باشیم.

 مردم بعضا نان شب هم ندارند چه برسد به مرغ یا ماهی و برنج و روغن که در سراسر استان از قیمتهای سرسام آور و متغیر برخوردار است و اندک اندک می رود تا این اقلام هم از سبد غذایی مردم هرمزگان حذف شود.

دریا داریم و ماهی نداریم….اگر به مذاق مسئولان بی تدبیر شیلات بر نخورد، باید بگوییم که دیر زمانی است که نبود ماهی با قیمت مناسب در بازار، مردم را به ستوه آورده است و امیدواریم دستگاه قضایی به جای مسئولان وارد صحنه شود و با نظارت کامل بر قیمت فروش ماهی و مرغ و مایحتاج ضروری ، آلام مردم را تسکین دهد.

اقدامات شفاف حجت الاسلام رییسی به عنوان ریاست دستگاه قضا، در اقصی نقاط کشور، نوید ایرانی بدون فساد و گرانی را می دهد و انتظار مردم این است که با دانه درشتهای محتکر و گرانفروش به شدت برخورد شود.

در استان هرمزگان نیز مردم انتظار دارند ریاست محترم دادگستری و تعزیرات حکومتی ، پر قدرت وارد صحنه شده و شاهد ضربات سهمگین دستگاه عدالت بر پیکیره محتکران و جماعت گرانفروش باشیم.

پیشنهاد می شود دستگاه قضا با نظارت بر عملکرد تک تک اصناف به صورت ریز وارد عمل شده و اقدامات قضایی لازم را انجام دهند، اطمینان داشته باشند که برخی اصناف گرانفروش، ارزان می کنند.

کامبیز حسین پور

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3534

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها