افزونه جلالی را نصب کنید.

انجام بروزرسانی اطلاعات مکانی و توصیفی بنادر هرمزگان

  • کد خبر : 3613
  • 17 اسفند 1399 - 23:03
انجام  بروزرسانی اطلاعات مکانی و توصیفی بنادر هرمزگان
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از به روزرسانی و تکمیل اطلاعات مکانی و توصیفی بنادر این استان در سامانه یکپارچه اطلاعات مکانی سواحل، بنادر و دریانوردی(PMO-GIS) خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر “علی رضا محمدی کرجی ران” در خصوص محدوده وسعت کار اظهارداشت: عملیات این طرح در اراضی مجتمع بندری شهید رجایی و بنادرشهید باهنر، لنگه، شهید حقانی، جاسک، تیاب، سیریک، شیوء و هرمز به وسعت ۲هزار و ۱۹۲ هکتار اجرایی شده است.

وی هدف از تدقیق و بروزرسانی اطلاعات بنادرشهید رجایی، شهید باهنر، لنگه، شهید حقانی، جاسک، تیاب، سیریک، شیو و هرمز در سامانه اطلاعات مکانی یکپارچه سواحل، بنادر و دریانوردی(PMOGIS) ) را  ایجاد بانک اطلاعاتی متمرکز و دقیق جهت پایش و بازخوانی اطلاعات جغرافیایی  بندر در سطوح ستادی و بندری عنوان کرد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی،  تدقیق نقشه های موجود و شناخت دقیق اطلاعات توصیفی(غیر مکانی)، عوراض بندر از جمله  محوطه ها، ابنیه، سازه های دریایی، شبکه های تاسیسات نفتی، مکانیکی والکتریکی، تجهیزات خشکی و دریایی،  اطلاعات مربوط به قراردادهای واگذاری محوطه ها و ثبت اسناد فنی مرتبط و تصاویر مربوطه در خصوص تمامی زیرسیستمها را در قابل اعتماد و اتکا بودن سامانه PMOGIS جهت استفاده بهره بردان  امری ضروری دانست.

 محمدی کرجی ران در پایان در خصوص نتایج حاصله از اجرای این طرح نیز به تکمیل آرشیو کلیه عوارض و مستحدثات روبنایی و زیربنایی بندر و استفاده از اطلاعات مذکور در سطح ستادی و بندری و همچنین عدم خسارت به تاسیسات در حفاری ها و سهولت برنامه ریزی جهت پروژه های بندر اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3613

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها