افزونه جلالی را نصب کنید.
نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

حضور نسل جوان در صحنه تحولات بزرگی را رقم می‌زند

  • کد خبر : 3651
  • 17 اسفند 1399 - 23:50
حضور نسل جوان در صحنه تحولات بزرگی را رقم می‌زند
نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: بهادادن به نسل جوان و حضور این قشر در صحنه می‌تواند تحولات شگرفی را در حوزه پیشرفت و توسعه نصیب کشور کند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با حضور احسان کامرانی رئیس این دانشگاه و حجت‌الاسلام سیدمهدی میراحمدی معاون منابع انسانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار و حجت‌الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد به‌عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی قدردانی شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در این نشست با اشاره به اینکه از خانواده دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری هستم و تعلق خاطر من به این حوزه بسیار محکم است، اظهار کرد: از سال ۱۳۷۴ با ورود به خانواده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، افتخار خدمتگزاری به این حوزه را پیدا کردم و این پیوند مستمر خواهد ماند.

حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده با بیان اینکه امروز نیاز جامعه در اکثر بخش‌ها به جوانان است، افزود: نظر مقام معظم رهبری نیز بها دادن به جوانان است تا بتوان چرخه تولید را سرعت بخشید؛ ما نیز باید با این نگاه مثبت به سمت جذب جوانان باشیم.

حجت‌الاسلام پاک‌نژاد شخصیتی فرهیخته و متعهد است

وی، حجت‌الاسلام پاک‌نژاد را شخصیتی تلاش‌گر، فرهیخته و متعهد خواند که می‌تواند در سمت جدید خود به عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان موفق عمل کند.

امام جمعه بندرعباس افزود: برای بهره‌گیری از تجربیات و شخصیت وارسته  حجت‌الاسلام ابراهیمی از وجود وی در جایگاه امام جمعه شهرستان میناب بهره می‌بریم و هدایت سکان دانشگاه را به انسانی لایق و شایسته دیگری بسپاریم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3651

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها