افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرعامل آبفا هرمزگان خبر داد:

در حوزه منابع سطحی و زیرسطحی محدویت آبی داریم/ ضرورت همراهی مردم در مدیریت مصرف آب

  • کد خبر : 3733
  • 20 اسفند 1399 - 23:46
در حوزه منابع سطحی و زیرسطحی محدویت آبی داریم/ ضرورت همراهی مردم در مدیریت مصرف آب
مدیرعامل آبفا هرمزگان در خصوص انتشار جدول جیره بندی آب شهر بندرعباس که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، اظهار داشت: در حال حاضر قطعی آب برنامه ریزی شده ای نداریم مگر اینکه حادثه ای بر روی خطوط انتقال و یا تاسیسات آب رخ داده باشد که در این صورت به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر امین قصمی تاکید کرد: با توجه به کاهش ۹۵ درصدی بارندگی ها در سال ۹۹ نسبت به متوسط سال گذشته، در شهر بندرعباس با محدودیت آبی و در برخی مناطق با کاهش افت فشار و یا قطعی آب مواجه ایم که برای گذر از آن همراهی مردم را نیاز داریم.

وی تصریح کرد: علی رغم کاهش ۹۵ درصدی بارندگی ها، با وارد مدار شدن ظرفیت آب شیرین کن ها تامین فعلی نیاز آبی کلان شهر بندرعباس با کمترین چالش در حال انجام است.

وی یادآورشد: علاوه بر کاهش شدید بارندگی های امسال، در صورت ادامه ی بارش حداقلی باران در بهار سال آینده باز هم خبرهای خوبی در حوزه آب نخواهیم داشت و در بخش منابع آبی سطحی و زیرسطحی با چالش هایی مواجه خواهیم بود.  

قصمی در ادامه با بیان اینکه، آبفا تلاش دارد ضمن جلساتی با شرکت آب منطقه ای استان، مدیریت ویژه ای جهت تامین نیاز آبی مردم اعمال کند، خواستارهمکاری بیشتر مردم با آبفا برای مدیریت مصرف آب و گذر از تابستان پیش رو شد.

مدیرعامل آبفا استان اظهارداشت: در بخش آب شیرین کن ها به عنوان یکی از منابع تامین آب شهر بندرعباس هیچ گونه نگرانی ای وجود ندارد و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ظرفیت دو آب شیرین کن این شهر تا اردیبهشت ماه سال آینده به طور کامل وارد مدار بهره برداری می شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3733

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها