افزونه جلالی را نصب کنید.

برخورد با صید غیر مجاز و جمع آوری ادوات صیادی در شرق شهرستان جاسک

  • کد خبر : 3718
  • 20 اسفند 1399 - 23:35
برخورد با صید غیر مجاز و جمع آوری ادوات صیادی در شرق شهرستان جاسک
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان به همراه فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان و رئیس بندر مرکزی و شیلات شهرستان جاسک ضمن دیدار با تعاونی های صیادی و جمعی از صیادان، از ظرفیت های صید و صیادی این منطقه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، ابراهیم عالی زاده در بازدید از بندر صیادی گوگسر با بیان اینکه ارتقا و توسعه  بندر صیادی گوگسر در دستور کار مدیریت بهره بردار قرار دارد گفت: بدون شک توسعه بندر صیادی علاوه بر ارتقای خدمات رسانی به صیادان می تواند توسعه و آبادانی را برا ی مردم منطقه به ویژه در مناطق روستایی به همراه داشته باشد.

وی افزود: بندر صیادی گوگسر با بهره مندی از حدود ۵۰فروند شناور صیادی به بالغ بر ۳۰۰ صیاد خدمات رسانی می کند.

عالی زاده تصریح کرد: در این بندر صیادی جایگاه سوخت در حال احداث است و با استعانت از خداوند متعال تا اردیبهشت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید .

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان محوطه سازی، جدول کشی ، احداث پارکینگ قایق ،احداث شبکه فاضلاب، تعمیرات کلی ساختمان اداری و پشتیبانی، لایروبی و سنگ فرش معابر را از مجموعه اقدامات در دست انجام در این بندر صیادی خواند.

در ادامه فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با بیان اینکه تعامل و هماهنگی بین اداره کل شیلات، فرماندهی دریابانی و یگان حفاظت منابع آبزیان در وضعیت بسیار مطلوب و رضایت بخشی قرار دارد گفت: ایجاد صید پایدار و امن در کنار ایجاد نا امنی برای صید غیر مجاز و افراد سودجو از اهم فعالیت های یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان است.

سرهنگ محمد حسن آزادی گفت: صیانت از حقوق صیادان، آرامش، امنیت و حفظ منابع در آمد زایی آن ها برای امروز و آینده از  وظایف یگان حفاظت منابع آبزیان است که با تمام توان خود و با همکاری و تعامل عوامل دریابانی و  جامعه صیادی منطقه در مقابل فعالیت های سود جویان صید غیر مجاز می ایستد.

گفتنی است همچنین جلسه ای با حضور تعاونی های صیادی منطقه شرق جاسک به ویژه منطقه گوگسر و سدیج و نیز بزرگان جامعه صیادی منطقه،معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان،  فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان ، رئیس بندر مرکزی و شیلات شهرستان جاسک ، بخشدار لیردف،نماینده دریابانی ،انتظامی و نیز صیادان منطقه جهت خودداری از صید مخرب ترال لنج ها و قایق ها و همچنین برخورد با صید غیر مجاز و جمع آوری ادوات صیادی غیر مجاز در  مسجد جامع سدیج برگزار گردید که رضایت مندی جامعه صیادی منطقه را به دنبال داشت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3718

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها