افزونه جلالی را نصب کنید.

توزیع ۱۰۰تن میوه تنظیم بازار توسط تعاون روستایی هرمزگان

  • کد خبر : 3778
  • 14 فروردین 1400 - 9:11
توزیع ۱۰۰تن میوه تنظیم بازار توسط تعاون روستایی هرمزگان
مدیر تعاون روستایی هرمزگان گفت: در راستای تنظیم بازار از ۲۵ اسفندماه تاکنون بیش از ۱۰۰ تن میوه توسط غرفه های عرضه مستقم محصولات کشاورزی شبکه تعاون روستایی در سطح استان توزیع شده است.

 به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، سیروس اسدپور  در کمیته بازرگانی تعاون روستایی استان اظهار کرد: ۱۰۸ تن پرتقال و سیب و سایر میوه ها برای تنظیم بازار شب عید توسط ۱۵ غرفه عرضه محصولات کشاورزی در هرمزگان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه طرح توزیع میوه با هدف تعدیل قیمت به نفع مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری را در ایام پایانی سال جاری و نوروز ۱۴۰۰ به اجرا در آمد تصریح کرد: قبل از اجرای طرح توزیع میوه شب عید قیمت پرتقال و سیب در بازار استان بیش از ۱۸۰ هزار ریال بود که با اجرای این طرح قیمت ها کاهش پیدا کرد و در روزهای ابتدایی در سطح غرفه های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی تعاون روستایی با استقبال خوبی همراه بود.

 اسدپور با اشاره به اینکه تعاون روستایی طی چندین سال در زمینه تنظیم بازار و توزیع میوه عملکرد مثبت و رضایت بخشی از خود نشان داده است، خاطرنشان کرد: در این طرح میوه به طور مستقیم توسط شبکه تعاون روستایی با مشارکت بخش خصوصی از تولید کننده و با کیفیت مناسب به دست مصرف کننده می‌رسد و ما دخالتی یا یارانه‌ای برای عرضه میوه شب عید نداریم.

وی با بیان اینکه هر کیلوگرم پرتقال به قیمت ۱۱۲ هزار ریال و سیب ۱۱۵ هزار به فروش می‌رسد، تصریح کرد: ۱۵ غرفه در در زمینه تنظیم مرکز استان و سایر شهرستان ها اقدام به عرضه میوه به قیمت تنظیم بازار و یا برخی غرفه ها حتی زیر قیمت تنظیم بازار عرضه می‌کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3778

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها