افزونه جلالی را نصب کنید.

بستری‌های روزانه کرونا در هرمزگان سه رقمی شد/ فوت دو بیمار دیگر

  • کد خبر : 3877
  • 26 فروردین 1400 - 0:47
بستری‌های روزانه کرونا در هرمزگان سه رقمی شد/ فوت دو بیمار دیگر
در بیست و سومین روز از فروردین، بستری‌های ناشی از کرونا در استان بازهم سه رقمی شد و با بستری شدن ۱۱۱ بیمار جدید شمار کل بستری‌ها به ۳۸۶ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز خلیج فارس، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ارتباط زنده اینترنتی با خبر ساعت ۲۰ شبکه خلیج فارس گفت: از مجموع بستری ها، ۶۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۲ نفر از آن‌ها وخیم است.

به گفته دکتر نوروزیان، در ۲۴ ساعت گذشته نیز دو نفر دیگر در استان بر اثر کرونا جان باختند و شمار کل جان باختگان در استان از آغاز شیوع کرونا تاکنون به هزار و ۸۵ نفر رسید.

وی گفت: فوتی‌ها دو خانم ۶۸ و ۷۲ ساله از حاجی آباد و پارسیان بودند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص بیماران قرنطینه‌ای در استان نیز گفت: اکنون شمار این بیماران با افزایش نگران کننده‌ای به ۵ هزار و ۷۱ نفر رسیده است.

 جان باختن دو بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان

دکتر نوروزیان از برگزاری سفره‌های افطار دورهمی در ایام ماه مبارک رمضان ابراز نگرانی کرد و به مردم توصیه کرد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این ایام حتما از دورهمی‌ها و افطار‌های خانوادگی پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه امروز نیز یک بخش بستری دیگر برای بیماران کرونایی در بندرعباس ایجاد شد، گفت: وضعیت بیماران بستری در بیمارستان‌ها به نحوی است که هر روز میزان بستری‌ها بسیار بیشتر از ترخیصی هاست و مجبوریم روزانه بخش‌های بستری بیشتری برای بیماران کرونایی ایجاد کنیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها