افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان؛

با کارکنان وکارمندان متخلف دریافت کننده واکسن کرونا برخورد می شود

  • کد خبر : 3935
  • 01 اردیبهشت 1400 - 14:46
با کارکنان وکارمندان متخلف دریافت کننده واکسن کرونا برخورد می شود
معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: با کارمندان متخلفی که خارج از برنامه اولویت بندی، چهارچوب و جامعه هدف وزارت بهداشت اقدام به تزریق واکسن کرونا کنند، برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رئوفی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: کلیه کارمندان دستگاه های اجرایی استان موظف هستند طبق برنامه ریزی های وزارت بهداشت نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

وی افزود: با کارمندانی که خارج از چهارچوب و جامعه هدف وزارت بهداشت و با رانت اقدام به دریافت واکسن نمایند طبق مقررات برخورد و به واحد تخلفات اداری معرفی می شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت: در صورت اثبات تخلف کارمندی در دریافت واکسن کرونا خارج از جامعه هدف وزارت بهداشت، کارمند خاطی از پست سازمانی برکنار می شود.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان پیرو تأکید وزارت بهداشت مبنی بر تزریق واکسن به پاکبانان در معرض خطر زباله های عفونی در اولویت اول در سطح کشور اقدام کرد و برای ۳۹۱ نفر از پاکبانان عزیز که در معرض خطر بیشتری با زباله های عفونی بودند، واکسیناسیون انجام شد.

به گفته رئوفی، امیدواریم در سهمیه های بعدی، به زودی به مابقی پاکبانان محترم بر اساس اولویت بندی وزارت بهداشت، تزریق واکسن بیماری کرونا صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3935

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها