افزونه جلالی را نصب کنید.
در سال گذشته صورت گرفت؛

انجام بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ عملیات ایمن راهنمایی کشتی در بنادر استان

  • کد خبر : 3924
  • 01 اردیبهشت 1400 - 14:16
انجام بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ عملیات  ایمن راهنمایی کشتی در بنادر استان
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در سال گذشته به همت راهنمایان استان بیش از 9 هزار و500 عملیات راهنمایی کشتیها - بصورت شبانه روزی و بدون وقفه با ایمنی کامل در بنادر استان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، بمنظور ارتقا سطح ایمنی و امنیت بنادر، آبراهه ها و حفاظت از محیط زیست، خدمات راهنمایی کشتی در تمام بنادر  – مطرح دنیا در بالاترین سطح ممکن و توسط نیروهای متخصص و زبده انجام می شود .

“اسماعیل مکی زاده ” با اشاره به فعالیت راهنمایان در بنادر هرمزگان طی سال گذشته اظهار داشت: بیش از ۹ هزار۵۰۰ عملیات راهنمایی کشتی شامل پهلو دهی، جدا سازی و جابجایی بشکل کاملا ایمن صورت گرفت .

وی افزود: عملیاتها راهنمایی کشتی براساس برنامه و بدون وقفه در شرایط متاثر از شیوع ویروس کرونا و گاها از مبدا کشورهای درگیر با این ویروس به انجام رسید .

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان انجام عملیات داکینگ و آنداکینگ انواع شناورهای در مجتمع کشتی سازی بندرعباس را از دیگراقدامات در این حوزه عنوان کرد و گفت: جابجایی رکورد بزرگترین شناور داک شده در کشور در ابعاد (سوپر تانکر) اقدام مهمی بود که با اتکا بر دانش و تخصص راهنمایان این استان و با انجام محاسبات دقیق محقق شد.

وی خاطر نشان کرد: درمدت یاد شده بیش از ۱۰ مورد عملیات  STS( کشتی به کشتی ) سوپر تانکرها توسط راهنمایان، بمنظور تامین سوخت پالایشگاه بندرعباس به ثبت رسیده است .

به گفته مکی زاده جذب -و آموزش ۴ نفر کار آموز راهنما و همچنین ارتقاء درجه ی ۲ نفر از این افسران  به راهنمای ارشد و ۳ نفر از راهنما ی درجه سه به دو از دیگر اقدامات انجام شده در این بخش بوده است.

شایان ذکر است؛ بنادر استان هرمزگان از ۴۰ راهنما بهره برده که تعداد ۲۰ نفر راهنمای ارشد ، ۱۱ نفر از آنها راهنمای  درجه ۲ ، تعداد ۵ نفر راهنمای درجه ۳ و تعداد ۴ نفر دیگر را نیز کار آموزان تشکیل می دهند .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3924

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها