افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون استاندار خبر داد:

تعطیلی پنجشنبه تمام دستگاه های اجرایی هرمزگان

  • کد خبر : 3978
  • 06 اردیبهشت 1400 - 23:37
تعطیلی پنجشنبه تمام دستگاه های اجرایی هرمزگان
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از تعطیلی پنجشنبه ها در تمام دستگاه های اجرایی استان از روز نهم اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

نازنین شیبانی تزرجی در همین رابطه اظهار داشت: با استناد به مصوبه شصت و پنجمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا و با توجه به گسترش بیماری کووید. ۱۹ و همچنین کاهش میزان بارندگی و منابع آب استان در سال جاری و با توجه به ضرورت مدیریت مصرف آب و برق در استان، برقراری تعطیلی روزهای پنجشنبه در کل دستگاه های اجرایی هرمزگان تا رفع بحران های موجود از تاریخ نهم اردیبهشت ۱۴۰۰ اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تمامی دستگاه های اجرایی استان مکلف هستند از روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت ماه نسبت به اجرای این بخشنامه اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان افزود: تمامی بیمارستان ها، مراکز خدمات درمانی و امداد رسانی، آتش نشانی ها، بانک ها (به جز ستاد) و مراکز خدمات عمومی مشمول بخشنامه مذکور نمی باشند.

دبیر شورای اداری استان هرمزگان تصریح کرد: همچنین روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۴:۳۰ است و در این مدت روزهای پنجشنبه تعطیل است.

وی با اشاره به لزوم دورکاری کارکنان، خاطرنشان کرد: در شهرستان هایی که در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند، دو سوم کارکنان ادارات و دستگاه ها باید به صورت دورکاری فعالیت کنند و دستگاه های خدمات رسان ضروری نیز باید نسبت به دورکاری ۵۰ درصد کارکنان اقدام کنند.

شیبانی بیان داشت:در شهرستان هایی که در وضعیت نارنجی قرار دارند، ۵۰ درصد کارکنان ادارات باید دورکاری داشته باشند.

وی با تاکید بر پیشگیری از سرایت ویروس کرونا، اظهار داشت: ادارات و تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی در سطح استان هرمزگان از برگزاری هرگونه جلسه غیرضروری خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3978

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها