افزونه جلالی را نصب کنید.
شهردار بندرعباس:

تاکید انقلاب اسلامی ایران به اصل شورا قابل توجه است/ شورا، بستری برای اجرایی کردن خرد جمعی

  • کد خبر : 4002
  • 09 اردیبهشت 1400 - 23:05
تاکید انقلاب اسلامی ایران به اصل شورا قابل توجه است/ شورا، بستری برای اجرایی کردن خرد جمعی
شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه تاکید انقلاب اسلامی ایران به اصل شورا قابل توجه است، گفت: در واقع می‌توان شوراهای اسلامی را بستری برای مشارکت و خرد جمعی دانست که در پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی نقش موثری داشته است.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، عباس امینی‌زاده با گرامیداشت ۹ اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: نهاد شورا که بنیان آن برگرفته از آموزه‌های دینی و قرآن کریم است، در واقع به فرآیند واگذاری امور به مردم، عینیت بخشیده است.
وی با اشاره به اینکه شورا یک اصل عقلی است که آموزه‌های دین اسلام نیز تاکید زیادی بر آن دارد، افزود: در واقع می‌توان شوراهای اسلامی را بستری برای مشارکت و خرد جمعی دانست که در پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی نقش موثری داشته است.
شهردار بندرعباس با بیان اینکه شوراهای اسلامی به عنوان مجموعه‌هایی توانمند و تاثیرگذار باعث نقش‌آفرینی مردم در امور پیرامونی و نظارت مستقیم بر فعالیت شهرها و روستاها شده است، ادامه داد: انقلاب اسلامی کشورمان تاکید زیادی بر این مسئله دارد.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: شهدا حق زیادی بر گردن انقلاب اسلامی کشورمان دارند و تأسی از آنان رمز پیروزی و موفقیت در همه عرصه‌ها است.
امینی‌زاده از واگذاری مسئولیت‌ها به مردم و مشارکت آنها در اداره امور توسط شوراها به عنوان یکی از مهمترین برکات بزرگ انقلاب اسلامی یاد کرد و ادامه داد: اقدامات اثربخش زیرساختی و خدماتی صورت گرفته طی چند سال اخیر در شهر بندرعباس حاصل تعامل سازنده و راهگشای شورای اسلامی شهر با مجموعه شهرداری بندرعباس است.
وی با تبریک این روز به اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، بیان کرد: نتیجه این تعامل‌ها در رشد سرانه بخش‌های مختلف از جمله حمل و نقل، ترافیک، زیرساختی و عمرانی و غیره قابل لمس است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4002

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها