افزونه جلالی را نصب کنید.

بازدید مدیر کل شیلات هرمزگان از شهرک شیلاتی هوور

  • کد خبر : 4084
  • 20 اردیبهشت 1400 - 11:39
بازدید مدیر کل شیلات هرمزگان از شهرک شیلاتی هوور
مدیرکل شیلات هرمزگان به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان ، مهدی عباسی معاون منطقه ویژه و عضو هیئت مدیره ایزو ایکوو مجری طرح از شهرک شیلاتی هوور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، عبدالرسول دریایی در حاشیه بازدید از این طرح با بیان اینکه مساحت اجرای شهرک شیلاتی هوور بالغ بر ۳۰ هکتار است گفت: خوشبختانه با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته،اقدامات و پیشرفت مناسبی توسط بخش خصوصی جهت اماده سازی زیرساخت‌ها انجام شده است.

وی افزود با به بهره برداری رسیدن این شهرک شیلاتی ، صنایع شیلاتی، آبزی پروری و صیادی ، پایانه صادراتی آبزیان، پهلوگیری شناورهای صیادی و تعمیرات آن در این شهرک شیلاتی صورت پذیرد.
دریایی تصریح کرد: با اجرای کامل این طرح علاوه بر ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی شاهد تسهیل در خدمات رسانی به جامعه شیلاتی و همچنین تأمین و تکمیل بیش از پیش در زنجیره تولیدات شیلاتی خواهیم بود.

مدیر کل شیلات هرمزگان ارتقای خدمات رسانی به بهره برداران،هم افزایی، بهره‌مندی از تسهیلات ارزان ،سهولت راه اندازی کسب و کار، ریسک¬‌های اقتصادی و اجرایی کمتر، استفاده از ظرفیت‌¬های جمعی، ایجاد زیرساخت ها به صورت مشارکتی،تجمیع خدمات و بهره برداری آسان را از مزایای ایجاد شهرک های شیلاتی خواند.
گفتنی است این شهرک شیلاتی  در مجتمع صنایع دریایی و کشتی سازی در غرب بندرعباس همراه با اسکله پهلوگیری شناورهای صیادی واقع شده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4084

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها