افزونه جلالی را نصب کنید.
دبیر کمیسیون بند ۲۰ شهرداری بندرعباس خبر داد:

پلمپ ۳۶ انبار ضایعاتی غیرمجاز در بندرعباس/ برخورد با انبارهای غیرمجاز ادامه دارد

  • کد خبر : 4059
  • 20 اردیبهشت 1400 - 11:27
پلمپ ۳۶ انبار ضایعاتی غیرمجاز در بندرعباس/ برخورد با انبارهای غیرمجاز ادامه دارد
دبیر کمیسیون بند ۲۰ شهرداری بندرعباس از پلمپ 36 انبار ضایعاتی غیر مجاز خبر داد و گفت: برخورد با انبارهای غیرمجاز با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، امید کاردانی در این ارتباط اظهار کرد: فعالیت این انبارهای غیرمجاز آسیب زیادی به شهر، زیرساخت‌ها، وجهه اجتماعی محلات و غیره وارد می‌کند.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه تعداد زیادی از این انبارها در سطح شهر استقرار یافته و مشغول فعالیت هستند، افزود: یکی از دغدغه‌‎های اصلی دستگاه قضا، پلیس و مجموعه شهرداری، این است که انبارهای ضایعاتی غیرمجاز تعیین تکلیف شوند، زیرا متاسفانه اموال سرقتی قابل توجهی در این انبارها مشاهده می‌شود.
دبیر کمیسیون بند ۲۰ شهرداری بندرعباس با تقدیر از همکاری دستگاه قضایی و مجموعه انتظامی در این اقدام، ادامه داد: حدود ۱۷۰ انبار ضایعاتی غیرمجاز در شهر بندرعباس شناسایی شده که برخورد قانونی با آنها در دستور کار قرار دارد و طی روزهای اخیر ۳۶ مورد آن پلمپ شده است.
کاردانی با تاکید بر اینکه نظارت جدی پس از پلمپ انبارها اعمال می‌شود تا شاهد بازگشایی مجدد آنها نباشیم، بیان کرد: در سال گذشته نیز ۲۵ انبار ضایعاتی غیرمجاز با پیگیری این کمیسیون و با حکم قضایی پلمپ شده است.
بر اساس این گزارش، معاون دادستان، رئیس و دو عضو شورای اسلامی شهر، معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس و دبیر کمیسیون بند ۲۰ اعضای این کمیسیون هستند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4059

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها