افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان:

آغاز امتحانات حضوری قریب به ۲۹ هزار دانش آموز پایه نهم در هرمزگان

  • کد خبر : 4127
  • 26 اردیبهشت 1400 - 22:17
آغاز امتحانات حضوری قریب به ۲۹ هزار دانش آموز پایه نهم در هرمزگان
معاون متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز امتحانات پایانی قریب به 29 هزار دانش آموز استان هرمزگان به صورت حضوری در 836 واحد آموزشی استان خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، محمد قویدل در حاشیه بازدید از حوزه های برگزاری آزمون پایانی دانش آموزان پایه نهم استان هرمزگان، گفت: امتحانات نوبت دوم پایه نهم متوسطه اول از ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۲ خردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: قریب به ۲۹ هزار دانش آموز دختر و پسر استان هرمزگان در ۸۳۶ واحد آموزشی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و زیر نظر کارشناسان بهداشت، در این آزمون حضوری شرکت دارند.

به گفته قویدل، هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم و تأثیرپذیری انتخاب رشته از نمرات پایانی دانش آموزان و همچنین تقاضای زیاد دانش آموزان و والدین برای حضور و ادامه تحصیل در مدارس استعداد های درخشان و مدارس نمونه، از مهمترین دلایل برگزاری آزمون حضوری در پایه نهم است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: طراحی سئوالات به صورت هماهنگ استانی و متناسب با آموزش های مجازی و نیز اعمال حذفیات از قبل اعلام شده می باشد.

قویدل آغاز برگزاری آزمون های دروس نهائی پایه دوازدهم را از ۲۷ اردیبهشت ماه عنوان کرد و افزود: آزمون حضوری دروس نهائی بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز پایه دوازدهم نیز از فردا در ۳۶۰ واحد آموزشی آغاز و تا ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها