افزونه جلالی را نصب کنید.

معیشت مردم مهم‌ترین دغدغه آیت‌الله رییسی است

  • کد خبر : 4208
  • 21 خرداد 1400 - 12:21
معیشت مردم مهم‌ترین دغدغه آیت‌الله رییسی است
مسؤول هماهنگ کننده ایثارگران ستاد حامی آیت الله رییسی در هرمزگان گفت: برای حل مشکلات کشور باید به درون نگاه داشت و از ظرفیت‌های داخلی کشور برای بالندگی و توسعه بهره گرفت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از فارس ، جعفر صالحی در نشستی خبری با موضوع انتخابات و ضرورت مشارکت مردم در انتخاب اصلح اظهار کرد: حفظ و حراست از انقلاب اسلامی با رجوع به آرمان‌ها و علل توفیقات انقلاب میسر است و باید همان ارزش‌هایی که سبب پیروزی انقلاب در سال ۵۷ شد را در جامعه احیا کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی الهام بخش در جهان و نقطه امید همه مظلومان عالم است و لذا کارآمدی نظام جمهوری اسلامی و کمک به اعتلای نام ایران در عرصه‌های مختلف با وجود فشارهای جهانی در ابعاد گوناگون یک رسالت تاریخی بر دوش همه ما است و نباید از آن غافل شویم.

مسؤول هماهنگ‌کننده ایثارگران ستاد حامی آیت‌الله رییسی در هرمزگان با بیان این که رفع مشکلات اقتصادی مردم در شرایط کنونی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دشمن نیز تمرکز خود را بر همین بخش قرار داده تا با ایجاد نارضایتی اقتصادی به بنیان‌های جمهوری اسلامی ضربه وارد کند، ادامه داد: در این میان مهم‌ترین راهبرد، برخورد با فساد در ابعاد مختلف آن و هماهنگی دقیق اقتصادی میان بخش‌های گوناگون است تا از فشار معیشتی به مردم کاسته شود.

جعفر صالحی تصریح کرد: دغدغه‌مندی آیت الله رییسی در زمینه معیشت مردم و نگاه ویژه ایشان به رفع مشکلات اقتصادی بخصوص در زمینه تولید و تأمین مایحتاج ضروری مردم را در سه ساله اخیر و حضور دغدغه‌مندانه ایشان در قوه قضاییه شاهد بودیم و این که ایشان به طور مستمر به کارخانجات و واحدهای تولیدی سرکشی می‌کنند و با فعالان اقتصادی به گفت‌وگو می‌نشینند نیز از همین مسأله ناشی می‌شود.

وی اضافه کرد: ایثارگران بسیاری حامی آیت‌الله رییسی هستند چرا که می‌بینند ارزش‌های مدنظرشان در برنامه‌ها و دیدگاه‌های آیت الله رییسی به خوبی متجلی است و ایشان از شعار فاصله گرفته و در عمل به آن پای‌بند است.

این جانباز دوران دفاع مقدس گفت: مطالبه‌گری و پاسخگوساختن بخش‌های مختلف به مردم از دیگر بخش‌های کارنامه عملکردی آیت الله رییسی است و ایشان پله پله توانسته‌اند در جایگاه‌های مختلف قضایی و اجرایی، خودشان را به اثبات برسانند و عملکرد اجرایی ایشان را در آستان قدس رضوی و همین طور در راس دستگاه قضایی نیز شاهد بوده‌ایم.

صالحی، مبارزه با فساد و رانت‌خواری را به عنوان یک خواست ملی از آیت الله رییسی در قوه قضاییه نام برد و اظهار کرد: آیت الله رییسی نیز به خوبی به این خواست عمومی پاسخ داد و مبارزه‌ای که وی با باند فساد در دستگاه قضایی و اعلام اسامی قضات فاسد و دستگیری وکلای کارچاق‌کن و … از خود نشان داد، بارقه‌های امید را در وجود مردم زنده کرده است.

وی در پایان اهمیت مشارکت در این دوره از انتخابات را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ عبور ایران اسلامی از یک مقطع حساس در منطقه و جهان است و دشمن سرمایه‌گذاری زیادی کرده تا مانع از حضور مردم در این انتخابات شود اما ملت ما باز هم همچون همیشه تودهنی محکمی به آمریکا خواهد زد و با انتخاب اصلح خود، سبب شروع فصل تازه‌ای در کشور خواهد شد که به رشد و رونق ایران عزیز منجر می‌شود.

به گزارش فارس، در این مراسم علاوه بر حجت‌الاسلام معصوم از روحانیون برجسته هرمزگان، جمعی از ایثارگران حامی آیت الله رییسی نیز به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4208

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها