افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیر کل بنادر هرمزگان اعلام کرد:

تعمیرات اساسی ابنیه و تاسیسات بندر شهید رجایی و شهرک های مسکونی

  • کد خبر : 4328
  • 26 خرداد 1400 - 23:52
تعمیرات اساسی ابنیه و تاسیسات بندر شهید رجایی و شهرک های مسکونی
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با تشریح جزییاتی از پروژه تعمیرات اساسی ابنیه و تاسیسات بندر شهید رجایی و شهرک های مسکونی تابعه آن، گفت: پست های برق و زیرساخت های شبکه توزیع در حال اصلاح و بهسازی است و تصفیه خانه قدیم بندر نیز پس از گذشت 15 سال، نیمه نخست سال1400 راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، “علیرضا محمدی کرجی ران” تاسیسات زیربنایی را از جمله مهمترین مؤلفه های راهبردی ارائه خدمات در بزرگترین بندر تجاری ایران دانست و اظهار داشت: پروژه تعمیرات اساسی ابنیه و تاسیسات مجتمع بندری شهید رجایی، شهرک های مسکونی شهید باهنر و شهید رجایی شامل اصلاح، بازسازی، بهسازی و رفع اشکالات مجموعه های تصفیه خانه ها، تلمبه خانه ها، ایستگاه های پمپاژ، مخازن زمینی و هوایی آب شرب و تمامی پست های برق با هدف بهبود کارایی، افزایش توان و عمر مفید شبکه، از ابتدای دی ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شده است.

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: به منظور ارتقاء سطح خدمات توزیع برق بندر شهیدرجایی با بهره گیری از روش های تعمیرات پیشگیرانه برای تحقق کمترین توقف پروسه توزیع برق، اصلاح ساختار و تعویض بخش بزرگی از قطعات فرسوده به انجام رسید و تابلوهای توزیع جدید و باکیفیت در پست های توزیع برق، جایگزین شد.

کرجی ران تصریح کرد: این اصلاحات به همراه احداث چهار پست کمپکت در مجموع حدود دو هزار کیلووات(KW) به ظرفیت توان شبکه این بندر می افزاید که در زمینه ارتقاء سطح ارائه خدمات، اقدامی ضروری و کاربردی است. انجام این اصلاحات به همراه تعمیرات ابنیه پستهای برق با اعتبار حدود ۴۰۰ میلیارد ریال تا پایان سال ۱۴۰۰ محقق می شود و باعث ایجاد شبکه ایمن تر توزیع و بهره برداری مطمئن تر از پست های برق، خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به اجرای پروژه راه اندازی تصفیه خانه قدیم واقع در مجتمع بندری شهیدرجایی بعد از گذشت ۱۵ سال، خاطرنشان کرد: از آغاز سال ۱۴۰۰، در راستای بهره مندی از آب باکیفیت برای مصارف فضای سبز و غیرشرب در قالب ترمیم، بهسازی، نوسازی و در نهایت راه اندازی تصفیه خانه قدیم، روند بازطراحی و اقدامات اولیه آن در قالب پروژه تعمیرات اساسی ابنیه و تاسیسات این مجتمع بندری آغاز شد. با نصب و راه اندازی جدیدترین تجهیزات در این مجموعه، تصفیه خانه فاضلاب با خروجی روزانه ۶۰۰ متر مکعب، تا پایان نیمه اول سال جاری وارد مدار خواهد شد.

وی مبلغ برآورد اولیه عملیات بهسازی و راه اندازی این تصفیه خانه را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و در ادامه افزود: همچنین، ساخت سوله انبار تجهیزات ذخیره برقی پست مرکزی کوژلکس بندرشهیدرجایی به مساحت ۳۰۰ مترمربع مجهز به جرثقیل صنعتی سقفی در حال اجراست. احداث این بنا با بودجه برآوردی ۱۳ میلیارد ریال، از جمله طرح های پشتیبانی و لجستیکی بخش تامین برق بندر است که تا پایان نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4328

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها