افزونه جلالی را نصب کنید.
مدير كل بنادر و دريانوردى هرمزگان اعلام کرد:

سامانه VTS بسترساز رونق گردشگرى دریایی جزایر و ایمنی دریانوردی

  • کد خبر : 4416
  • 09 تیر 1400 - 15:18
سامانه VTS بسترساز رونق گردشگرى دریایی جزایر و ایمنی دریانوردی
مدير كل بنادر و دريانوردى هرمزگان از اتمام پروژه روسازي و زيرسازي مسير دسترسى به ایستگاه سامانه کنترل ترافیک دریاییVTS ) ) جزيره هرمز خبر داد.

به گزارش روابط عمومى اداره کل بنادر و دریانوردى استان هرمزگان، “علی رضا محمدی کرجى ران” ضمن تشریح جزئیاتى از پروژه روسازی و زیرسازی مسیر دسترسى به سایت VTS جزیره هرمز اظهار داشت: پشتیبانى و نگهدارى از ایستگاه مخابراتی سامانه کنترل ترافیک دریایی این جزیره با هدف ارائه خدمات دائمى دریانوردى، همچنین در راستاى رونق گردشگرى دریایی و تأمین ایمنى تردد گردشگران، با اعتبارى بالغ بر ١٠٠ میلیارد ریال به اتمام رسیده و هم اکنون در حال بهره بردارى است.

وی با اشاره به وجود گنبدهاى نمکى متعدد در جزیره رنگین کمانى خلیج فارس، خاطر نشان کرد: معمولا پس از بارندگی ها بر اثر آب شستگى، حفره ها و چاله هاى خطرآفرینى در طول مسیر دسترسى سایت VTS جزیره هرمز به وجود مى آمد که با اصلاح عملیات زیرسازى و انجام روسازى مسیر، این مشکل مرتفع شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردى هرمزگان با اشاره به ابعاد مختلف اهمیت اجرای این پروژه، تصریح کرد: با توجه به الزامات بین المللى، نقش حمل و نقل دریایی در رونق بخشی به معیشت ساحل نشینان و ساکنان جزایر خلیج فارس و همچنین لزوم دریانوردى ایمن، مراکز کنترل ترافیک دریایی نقش بسزایى در تأمین ایمنى ترددهای دریایى ایفا مى نمایند.

وی یادآور شد: سامانه کنترل ترافیک دریایی در استان هرمزگان شامل ۱۲سایت و ایستگاه کاری در سواحل و جزایر و ۳ مرکز کنترل ترافیک دریایی واقع در بندر شهید رجایی، لنگه و کیش است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4416

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها