افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان:

مدافعان حرم، رهروان شهدای جنگ تحمیلی هستند

  • کد خبر : 4468
  • 15 تیر 1400 - 16:54
مدافعان حرم، رهروان شهدای جنگ تحمیلی هستند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان گفت: شهدا راه درست زندگی کردن و پاسداری از خون شان را به ایرانیان آموختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، سردار حبیب الله میرزایی، در آیین رونمایی از کتب شهدا، به قلم طلاب مدارس علمیه بندرعباس، رودان و میناب بیان کرد: شهدا شاهد رفتار و گفتار همگان و همچنین شاهد چگونگی پاسداری ایرانیان از خون شان هستند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان تصریح کرد: شهدا در معرکه جنگ و در معرض گلوله های دشمنان، همچنان به تعهداتشان پایبند بوده و ایستادگی نمودند و این درس را به مسلمانان و آزادگان نیز آموختند تا از پای نیفتند.

وی با بیان اینکه شهدا، گواهان و شاهدان اعمال ما هستند که راه درست زیستن را به ما خواهند آموخت، اذعان داشت: با اینکه جنگ تمام شده ولی دفاع در مقابل استکبار به وسیله جوانان رهرو شهدا همچنان ادامه خواهد داشت.

میرزایی خاطرنشان کرد: پس از پایان جنگ تحمیلی نیز دنیا شاهد حضور شهدای مدافع حرم است که با اینکه تجربه جنگ نداشتند ولی آمدند و این راه را ادامه دادند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان در پایان از مولفان کتب شهدا که به تولید محتوا در زمینه شهدا پرداختند، تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4468

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها