افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر اعلام کرد :

ارتقا ظرفیت ایمنی و استاندارد سازی ۴ باب انبار

  • کد خبر : 4518
  • 21 تیر 1400 - 22:24
ارتقا ظرفیت ایمنی و استاندارد سازی ۴ باب انبار
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از نوسازی 4 باب انبار مطابق با استانداردها و متدها بروز با کاهش حداکثری مصرف انرژی در بندر شهید باهنر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، “حمیدرضا محمدحسینی تختی”با اشاره  نقش بسزای و کار آمد انبارها در زنجیره تامین و انبارش کالاها اظهار داشت: لزوم توجه به ایمنی و سلامت کالا در مدت انبارش و نیز  تجهیز و استاندارد سازی همواره مورد توجه بوده است .

وی گفت : از این رو نوسازی ۴ باب انبار در بندرشهید باهنر با مساحت ۱۶ هزار مترمربع دردستور کارقرار گرفت.

محمدحسینی تختی اظهارداشت:  نوسازی انبارهای مذکور بر اساس نقشه راهی به انجام رسید که علاوه بر ارتقاء ظرفیت انبارش انوع کالا  اعم از فله و جنرال کارگو به میزان ۶۰ هزار تن بتوان با  بهره گیری از متدهای روز، صرفه جویی قابل توجهی از حیث حامل های انرژی  در آن صورت گیرد .

این مقام مسئول به لزوم تطبیق انبارها با تکنولوژی روز اشاره داشت و تصریح کرد: طراحی ویژه  این انبارها به گونه ای است که در شرایط آب و هوایی و جغرافیایی حاکم بر شهر بندرعباس در طول سال، امکان نگهداری انواع کالها با هرنوع شرایط دمایی در آن مهیا است .

وی ادامه داد: این انبارها مجهز به سیستم های اعلام و اطفاء حریق شامل، شیلنگ های آب تحت فشار، خاموش کننده های متناسب با نوع کالاها است که ملزومات مورد اشاره در اماکن مختلف و در دسترس و همچنین سیستم روشنایی با مصرف حداقل انرژی نیز در آن جانمایی شده است .

لازم به ذکر است؛ بندر شهید باهنر دارای۶  باب انبار فعال  مسقف بوده که در مجموع قابلیت نگهداری ۹۰ هزارتن کالا در آن فراهم است .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4518

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها