افزونه جلالی را نصب کنید.
يك طلا و ٢ برنز دستاورد انتخابى تيم ملى

تیم ووشو جوانان هرمزگان بر سکوى سوم ایستاد

  • کد خبر : 4543
  • 22 تیر 1400 - 19:51
تیم ووشو جوانان هرمزگان بر سکوى سوم ایستاد
تيم ووشو جوانان آقايان هرمزگان كه با حمایت مالی "شرکت کمندراه بندر" به پيكارهاى قهرمانى كشور و انتخابى تيم ملى اعزام شده بود با كسب يك مدال طلا و دو برنز بر سكوى سوم كشور ايستاد.

به گزارش روابط عمومى هیأت ووشو هرمزگان، تیم ووشو جوانان آقایان هرمزگان که با حمایت مالی “شرکت کمندراه بندر” به پیکارهاى قهرمانى کشور و انتخابى تیم ملى اعزام شده بود با کسب یک مدال طلا و دو برنز بترتیب پس از مازندران و زنجان بر سکوى سوم کشور ایستاد.

این رقابت ها با حضور ٢۵٠ ورزشکار از تمامى استان هاى کشور به مدت دو روز در دو بخش تالو و ساندا از صبح شانزدهم تیرماه جارى در سالن امام على(ع) دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) واحد شهر رى آغاز و عصر هفدهم همین ماه با درخشش نفرات برتر پایان یافت.

مسابقات در دو نوبت به طور زنده و مستقیم از شبکه ورزش سیما پخش شد.

مهران مهرانى، محمدامین دریایى، منصور دست‌افکن و آرمین ملایى به مربیگرى نجم‌الدین علیمرادى در این دوره از مسابقات بر روى سکوى ساندا رفتند و در بخش تالو نیز امیرحسین چرزه، امیرحسین باقرزاده همایى، رضا جعفرى و بنیامین تنى با هدایت آرسان صفا درگیرى با رقباى خود پیکار کردند.

منصور دست افکن در وزن منهاى ۵۶ کیلوگرم ساندا به مدال طلاى این رقابت ها رسید و مهران مهرانى على رغم تمامى شایستگى ها نتوانست از سد حریف مازندرانى خود بگذرد و در وزن منهاى ۴٨ کیلوگرم ساندا به مدال برنز مسابقات بسنده کرد.

امیرحسین چرزه تالوکار فنى و شایسته هرمزگان در بسته مسابقاتى چانگ چوان و گون شو در مجموع امتیازات به مدال برنز این پیکارها در بخش تالو رسید.

ابوذر احمدى مدیر سازمان تیم‌هاى منتخب استان، سرپرستى تیم اعزامى را بر عهده داشت و رضا فتحى‌مقدم مدیر روابط عمومى هیأت ووشو هرمزگان به‌عنوان خبرنگار راهى این مسابقات شده بود.

علیرضا بهرمن رئیس هیأت ووشو هرمزگان نیز به‌عنوان سرمربى تیم ملى ووشو جوانان کشور در بخش تالو، نظارت فنى تالوکاران را در این مسابقات بر عهده داشت و نظارت فنى سانداکاران بر عهده امیر اوجاقى سرمربى این بخش در تیم ملی بود.

پیکارهاى ووشو قهرمانى آسیا و انتخابى المپیک جوانان قرار است آذرماه سال جارى در کشور چین برگزار شود و علیرضا بهرمن ووشوکار هرمزگانى هدایت تالوکاران را در این رویداد مهم و حساس بر عهده خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها