افزونه جلالی را نصب کنید.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان مطرح کرد؛

کنترل وضعیت وخیم کرونایی در هرمزگان نیازمند همکاری همگانی/سرعت واکسیناسیون در استان باید افزایش یابد

  • کد خبر : 4586
  • 25 تیر 1400 - 15:14
کنترل وضعیت وخیم کرونایی در هرمزگان نیازمند همکاری همگانی/سرعت واکسیناسیون در استان باید افزایش یابد
رییس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: با توجه به اینکه سن همه گیری نسبت به این بیماری در استان خیلی کم شده، ایجاب می کند که ستاد کرونا کشور سرعت واکسیناسیون کرونا را در استان هرمزگان افزایش یابد و گروه های سنی پایین تر را در بر بگیرد.

محبوبه آتش برگ:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چلچله بندر پروفسور احسان کامرانی رییس دانشگاه آزاد بندرعباس در گفتگو با هرمز با اشاره به وضعیت فوق بحرانی هرمزگان در وضعیت بیماری کرونا اظهار کرد: باید تمام دستگاه های دولتی و غیر دولتی مستقر در استان و بخصوص بنگاه های اقتصادی مستقر در غرب بندرعباس وظیفه اجتماعی و انسانی خود را عملیاتی کنند و به کمک بهداشت و درمان استان بیاورند.

رییس دانشگاه آزاد بندرعباس افزود: به جهت اینکه وضعیت بیماری کرونا در استان به زعم خود وزیر بهداشت دو برابر وخیم تر از سیستان و بلوچستان می باشد نیاز است تا ستاد کرونا استان و استاندار محترم و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری و رایزنی های لازم در تهران صورت پذیرد تا نسبت به تخصیص واکسن خارج از تشریفات معمول اقدام عاجل صورت پذیرد.

کامرانی ادامه داد: با توجه به اینکه سن همه گیری نسبت به این بیماری در استان خیلی کم شده ایجاب می کند که ستاد کرونا کشور سرعت واکسیناسیون استان افزایش یابد و گروه های سنی پایین تر را در بر بگیرد.

وی اضافه کرد: مقررات قرنطینه و رعایتپروتکل های بهداشتی با شدت بیشتری هم تشویق و ترغیب شود و هم از طریق رسانه های جمعی و عمومی به مردم تاکید شود و مقررات تردد و رفت آمد اجرایی و کنترل شود.

رییس دانشگاه های آزاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح بیمارستان های صحرایی و بهداری های خود را به کمک سیستم بهداشت و درمان استان بیاورند و الآن وقت آنست که همه وظیفه و نقش خود را بدرستی انجام دهند تا شاهد از دست رفتن مردم بیشتر استان نباشیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4586

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها