افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیر کل ارشاد هرمزگان خبر داد:

تغییرات صوری هیئت‌مدیره خانه‌ مطبوعات هرمزگان ابطال شد

  • کد خبر : 4743
  • 04 مرداد 1400 - 14:20
تغییرات صوری هیئت‌مدیره خانه‌ مطبوعات هرمزگان ابطال شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در نامه‌ای به مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ضمن درخواست برای بازگشت به قانون، گفت: به قید فوریت در راستای ابطال تغییرات جدید در هیئت‌مدیره خانه‌ مطبوعات هرمزگان اقدام و نتیجه‌ آن به این اداره کل اعلام کند.

به گزارش ایلنا، رضا کمالی زرکانی در این نامه خطاب به «سید عبدالرسول حسینی» مدیرکل ثبت اسناد و املاک هرمزگان نوشته است:  با سلام و احترام  ضمن تبریک فرارسیدن عید بزرگ امامت خدمت جنابعالی، نظر به اساسنامه خانه مطبوعات و رسانه استان هرمزگان و نظارت این اداره کل بر فعالیت این موسسه فرهنگی، صنفی، غیردولتی و غیرتجاری در تمامی مراحل اعم از عضوگیری، برگزاری مجمع عمومی و انتخابات، بررسی گزارش‌های مالی، انتخابات و تغییرات هیئت‌مدیره، متأسفانه اخیراً تغییرات هیئت‌مدیره این تشکل موضوع حذف سه نفر از اعضا و جایگزینی افراد علی‌البدل بدون تائید این اداره کل به ثبت رسیده، درحالی‌که هرگونه تغییرات مستلزم تأییدیه این اداره کل در همان تاریخ است. 

لازم به ذکر است موضوع اختلاف بین هیئت‌مدیره و در دست بررسی بودن مستندات قانونی و حقوقی حذف اعضای یاد شده طی نامه شماره …….. به تاریخ ۱۹/۴/۱۴۰۰ به اداره کل ثبت شرکت‌ها اعلام شد که انتظار می‌رفت با سرعت روند ثبت تغییرات متوقف و طبق روال قانونی و پس از تائید این اداره کل انجام شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4743

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها