افزونه جلالی را نصب کنید.
طی چهار ماه نخست سال در بنادر غرب هرمزگان صورت گرفت؛

صادرات حدود ۲ میلیون تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی

  • کد خبر : 4818
  • 17 مرداد 1400 - 23:16
صادرات حدود ۲ میلیون تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از صادرات حدود 2 میلیون تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی و رشد 30 درصدی کابوتاژ طی چهار ماه نخست سال جاری خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “قاسم عسکری نسب” میزان صادرات کالاهای نفتی و غیرنفتی در بنادر غرب هرمزگان را یک میلیون و ۹۸۷ هزار تن اعلام کرد و گفت: عمده این محموله های صادراتی شامل میوه و تره بار، خشکبار، مواد معدنی و مصالح ساختمانی بوده که این میزان صادرات بیانگر رشد ۲۹۰ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است .

وی افزود: از مجموع عملیات انجام شده، ۵۱۳ هزار و ۴۶۲ تن با رشد ۶۰ درصدی مربوط به صادرات غیر نفتی و یک میلیون و ۴۵۵ هزار و ۱۱۳ تن مربوط به صادرات نفتی است .

این مقام مسئول  با اشاره به مجموع صادرات نفتی و غیر نفتی انجام شده طی مدت یاد شده اظهار داشت: یک میلیون و ۲۱۸ هزار و ۴ تن فرآورده های نفتی و غیرنفتی با رشد ۳۰ درصدی به صورت رویه کابوتاژ (حمل و نقل ساحلی) در بنادر غرب هرمزگان جابجا شد.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان افزود: همچنین ۴۱۵ هزار و ۹۷۹ تن فرآورده های غیرنفتی و ۸۰۲ هزار و ۲۵ تن  فرآورده های نفتی در این بندر کابوتاژ انجام شد که به ترتیب از رشد ۳۸ درصدی و ۲۶ درصدی در سال جاری برخوردار بوده است.

به گفته عسکری نسب، بنادر غرب هرمزگان از زیر ساختهای لازم و مناسب برای صادرات انواع کالاها از جمله مصالح  ساختمانی، کانتینرهای یخچالی و کالاهای معدنی بر خوردار است و آمادگی ارائه هر گونه خدمات در زمینه صادرات کالا به تجار و سرمایه گذاران در بنادر غرب استان هرمزگان مهیا است .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4818

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها