افزونه جلالی را نصب کنید.
تشریح اقدامات صورت گرفته درحوزه مهندسی سواحل و بنادر هرمزگان :

انجام ۱۲۰۰۰ کیلومتر هیدروگرافی در جزایر و ۱۶بندر استان/ ۸۱ مجوز بهره‌برداری درشرف صدور

  • کد خبر : 4880
  • 26 مرداد 1400 - 1:50
انجام  ۱۲۰۰۰  کیلومتر هیدروگرافی در جزایر و ۱۶بندر استان/ ۸۱ مجوز بهره‌برداری درشرف صدور
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از انجام حدود 12000 کیلومتر هیدروگرافی با مقیاس 1:1000 در۱۶ بندر و جزایر استان و پیگیری 81 فقره پرونده صدور مجوز بهربرداری خبرداد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان “علی رضا محمدی کرجی ران ” ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه مهندسی سواحل و بنادراستان هرمزگان از ابتدای سال جاری تا نیمه مردادماه اظهارداشت: اهم این  اقدامات  نظارت بر ساخت و صدور مجوز بهره برداری، پیگیری پروندها مربوط به ساخت و سازها و همچنین تداوم عملیاتهای هیدرو گرافی در سرزمین اصلی و جزایر استان بوده است .

وی افزود: در بخش نظارتی  بررسی و نظارت بر ساخت و صدور مجوز بهره برداری از بزرگترین ترمینال نفت خام کوه مبارک (شهرستان جاسک)  ونیز  نظارت بر احداث کانال های آبگیر مزارع پرورش میگو در جزیره قشم بوده است .

 مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان نظارت بر ساخت و صدور مجوز بهره برداری تاسیسات دریایی شرکت سوخت رسانی ستاره قشم واقع در روستای سلخ این جزیره را از دیگر اقدام مهم در حوزه نظارتی عنوان کرد و افزود: یکی ازموارد بسیار حاضر اهمیت و مورد توجه ؛ پیگیری ۸۱ پرونده و چک لیست برای صدور  مجوز بهره برداری است که این امر  نیز با تدوین یک برنامه نظام مند ومشارکت دستگاههای ذیربط در دست انجام می باشد .

محمدی کرجی ران به انجام حدود  12000  کیلومتر هیدروگرافی در مقیاس   1:1000  نیز اشاره ای داشت و تصریح کرد :این مقدار هیدروگرافی انجام شده  ۱۶ بندر در سرزمین اصلی و جزایر استان را در بر گرفته که با سیستمهای تک پرتوی و چند پرتوی به  اجرادرآمد .

به گفته مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان تدوین راهبری جهت اتمام‌ مطالعات فاز ۲ طرح جامع مجتمع بندری شهید رجایی و اخذ مصوبه از هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی و ابلاغ به تمام ذی نفعان در حوزه دریایی و بندری هرمزگان دیگر اقدامی است که در اداره مهندسی سواحل و بنادر استان به انجام رسید .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4880

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها