افزونه جلالی را نصب کنید.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

ابتکار ستاد مدیریت بحران استانداری هرمزگان، کار بسیار ارزشمندی است

  • کد خبر : 4911
  • 31 مرداد 1400 - 18:21
ابتکار ستاد مدیریت بحران استانداری هرمزگان، کار بسیار ارزشمندی است
نماینده ولی فقیه در هرمزگان از رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مراسمات مذهبی دهه اول محرم خبر داد و گفت: ایجاد بیمارستان به عنوان پشتیبانی بخش کووید١٩ در هرمزگان فشار را از روی کادر درمان کم می کند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از حوزه ، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی عبادی زاده، پس از افتتاح بیمارستان ٣٠٠ تخت خوابی که پشتیبان بخش کووید١٩ در بندرعباس است و توسط  ستاد مدیریت بحران استان راه اندازی شده است، ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) اظهار داشت : مردم هرمزگان با رعایت شیوه نامه ها و دستورالعمل های بهداشتی مراسم های عزاداری بسیار خوبی برای سید و سالار شهیدان برگزار کردند که جا دارد از آن ها تشکر و قدردانی کنم. 

وی افزود: به شخصه در بعضی از هیئات مذهبی در سطح شهر بندرعباس حضور یافتم و اگر نکته ای وجود داشت به آنها گوشزد می کردم تا همه چیز در ایام عزادازی اباعبدالله الحسین(ع) به خوبی و روی روال پیش برود.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به استفاده از ظرفیت مکان نمایشگاه‌های دائمی بندرعباس برای پشتیبانی از بیماران کووید ۱۹ اضافه کرد: ابتکاری که توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مدیریت بحران استانداری هرمزگان انجام شده قطعا کار بسیار ارزشمندی است که می‌توانند الگویی برای سایر استان‌ها باشد تا از فضاهایی که در اختیار دارند به عنوان پشتیبان بخش کووید١٩ استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: هر کاری که شروع می شود نیاز به پیگیری مداوم مسئولین دارد که الحمدلله امروز شاهد کار مبتکرانه‌ای توسط مسئولین استان و شهرستان بندرعباس هستیم که به نوعی تیپی از کارهای جنگی را معنا کرده اند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مردم از کمبود تخت های بیمارستانی نگران بودند و این امر موجب ایجاد ترس در بین آنها شده بود، اما با این اقدام ارزشمند از این پس دغدغه و نگرانی کمبود تخت‌های بیمارستانی را نداریم و می‌توان فشار را از روی کادر درمان کم کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از مکان نمایشگاه، ظرفیت و فضای خوبی است، چرا که طراحی تخت‌های اختصاصی جزو بهترین اقدامات برای عبور از این مرحله و پیک کرونا است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4911

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها