افزونه جلالی را نصب کنید.
توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر صورت گرفت؛

آیین تقدیر از ۴۰ نماینده خطوط تاکسیرانی بندرعباس برگزار شد

  • کد خبر : 4956
  • 04 شهریور 1400 - 18:53
آیین تقدیر از ۴۰ نماینده خطوط تاکسیرانی بندرعباس برگزار شد
در آئینی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر و جمعی دیگر از مدیران شهرداری بندرعباس، ۴۰ نفر از نمایندگان خطوط تاکسیرانی تقدیر شدند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، فاطمه جراره، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در مراسم تجلیل از نمایندگان ناوگان تاکسیرانی شهر بندرعباس، اظهار کرد: رفع مشکلات جامعه تاکسیرانی باید در برنامه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار منتخب باشد.
وی واکسن تاکسی‌داران باید در اولویت باشد، افزود: نرخ‌گذاری ناوگان تاکسیرانی یکی از مشکلات و دغدغه‌های فعالان این بخش است که در اولویت کاری کمیسیون تخصصی آن است.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: نرخ‌گذاری جدید تاکسی‌های عمومی بندرعباس تا پایان سال جاری بررسی و مورد تصویب قرار می‌گیرد.
جراره اضافه کرد: مشکلات مطرح شده در این حوزه قابل توجه است اما در بخش‌های مهمی مانند پیگیری تسهیلات یا مصوبه مورد نیاز برای امور دیگر در راستای حل این مشکلات به طور جدی در دستور کار شورا قرار می‌گیرد.
وی افزود: در حوزه اتوبوس تندروی شهری، اعضای شورا و شهردار منتخب باید تکلیف کار را مشخص کنند و اگر قرار است BRT داشته باشیم، باید برنامه آن مشخص شود.
جراره اظهار کرد: پیگیری سایر مشکلات حوزه تاکسیرانی با دعوت از نمایندگان این بخش در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر انجام می‌شود.
عبدالحسین ارجمند میز در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی و خصوصا حوزه تاکسیرانی بندرعباس در شرایط سخت کرونایی به فعالیت مستمر و بی ‌وقفه در راستای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان پرداخته است.
وی افزود: سازمان حمل و نقل بار و مسافر در راستای حل مشکلات این حوزه پیگیری‌های مستمری دارد.
سرپرست شهرداری بندرعباس ادامه داد: تا جایی که شرایط اقتصادی، امکانات و قانون اجازه دهد، در راستای پاسخ به درخواست‌های این حوزه اثرگذار اقدامات لازم را دنبال می‌کنیم.
اضافه می‌شود، در این آیین ۴۰ نفر از نمایندگان خطوط تاکسیرانی شهرداری بندرعباس مورد تقدیر قرار گرفتند و همچنین ۲۰۰ بسته حمایتی لوازم مصرفی خودرو به تاکسیداران اعطا شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4956

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها