افزونه جلالی را نصب کنید.

بازدید مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی روستایی از کارخانه آبلیمو گیری میناب

  • کد خبر : 5010
  • 06 شهریور 1400 - 23:40
بازدید مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی روستایی از کارخانه آبلیمو گیری میناب
مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی های روستائی و کشاورزی ایران در جریان سفر به استان هرمزگان به همراه مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی خلیج فارس و رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان میناب و تعدادی از کارشناسان از کارخانه آبلیمو گیری میناب بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی هرمزگان، صدرا علی اکبر خانی پس از بازدید از بخش های مختلف این کارخانه متروکه، اظهار کرد: کارخانه آبلیمو گیری اتحادیه مرکزی واقع در میناب چند دهه قبل از واحدهای تولیدی بنام کشور بوده که متاسفانه بنا به دلایل مختلف از مدتهاست که از چرخه تولید خارج شده است.

علی اکبرخانی تصریح کرد: در راستای راه اندازی و انتقال کارخانه به شهرک صنعتی میناب یا تبدیل وضعیت پس از بازدید و ارائه گزارش به اعضای محترم هیئت مدیره تصمیم گیری خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی های روستائی و کشاورزی ایران، افزود: کارخانه آبلیموگیری میناب در دهه ۶۰ با مشارکت اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی کشاورزی ایران و اتحادیه تعاونی روستایی میناب راه اندازی شده و متاسفانه از حدود ۱۵سال فعالیت از سال ۸۶ تاکنون به علت بیماری جاروی جادوگر و کمبود لیمو بلااستفاده مانده است.

وی اظهار امیدواری کرد بزودی این سرمایه عظیم تشکل ها تعیین تکلیف شود

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5010

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها