افزونه جلالی را نصب کنید.

روابط عمومى استانداری هرمزگان رتبه برتر تولید و انتشار اخبار را کسب کرد

  • کد خبر : 5032
  • 09 شهریور 1400 - 19:14
روابط عمومى استانداری هرمزگان رتبه برتر تولید و انتشار اخبار را کسب کرد
براساس ارزیابی مرکز روابط عمومى و اطلاع رسانی وزارت کشور، اداره کل روابط عمومى استانداری هرمزگان، رتبه برتر در تولید و انتشار اخبار در پايگاه اطلاع رسانی وزارت کشور و سایر رسانه ها را به دست آورد.


به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، این رتبه بندی با ارزیابى مستمر مرکز روابط عمومى و اطلاع رسانی وزارت کشور از عملکرد ادارات کل روابط عمومی استانداری های سراسر کشور صورت گرفت و موفقیت اداره کل روابط عمومى استانداری هرمزگان در کسب جایگاه برتر تولید و انتشار اخبار، به صورت مکتوب و رسمی از طریق مرکز روابط عمومى و اطلاع رسانی وزارت کشور به استاندار هرمزگان اعلام شد.
دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان نیز پس از کسب این موفقیت، از تلاش های مدیرکل و کارکنان اداره کل روابط عمومى استانداری هرمزگان، تشکر و قدردانی کرد.
(( پایگاه خبری چلچله بندر نیز به نوبه خود کسب این موفقیت ارزشمند و بزرگ را به مدیر کل محترم روابط عمومی استانداری و کلیه دست اندرکاران تحت امر وی تبریک عرض می کند.
بدون تردید کسب چنین موفقیتی جز با تکیه بر توانمندی، تجربه و مدیریت قوی سرکار خانم رکن الدینی میسر نمی شد.
با اعتماد دستگاه مدیریتی استان به این بانوی پر تلاش طی چند سال اخیر، شاهد انعکاس مناسب و قابل توجه اخبار استانداری در تمامی حوزه ها بودیم و چنین شد که روابط عمومی استانداری توانست رتبه برتر در تولید و انتشار اخبار را به خود اختصاص دهد.
ارتباط و تعامل بسیار مناسب و موثر با خبرنگاران و مجموعه رسانه ای استان، مدیریت جریان رسانه ای ، کمک، رسیدگی و اهتمام به وضعیت اصحاب رسانه استان علی الخصوص خبرنگاران، کوشش در راستای پیوند رسانه و روابط عمومی ادارات استان و …تنها شمه ای از تلاشهای شبانه روزی این بانو به شمار می رود و بدون شک همواره از ایشان به عنوان یکی از تاثیر گذارترین بانوی رسانه ای در تاریخ مطبوعات و رسانه استان یاد می شود.))

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5032

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها