افزونه جلالی را نصب کنید.

حمل ۱۷۰کیلوتریاک زیر بارماهی

  • کد خبر : 5116
  • 19 شهریور 1400 - 23:59
حمل ۱۷۰کیلوتریاک زیر بارماهی
فرمانده انتظامی استان از دستگيري دو قاچاقچي در محدوده "میناب -بندرعباس "خبر داد و گفت: در بازرسي از خودروي اين متهمان 170 کيلو ترياک که درزیر بار ماهی جاساز شده بود؛ کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار”غلامرضا جعفری” اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران پلیس مواد مخدر استان با همکاری پلیس استان بوشهر مشخص شد، فردی در امر قاچاق و انتقال مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای دارد.

وی افزود: بر این اساس دستگیری متهم در دستور کار مأموران قرار گرفت و تحقیقات به صورت شبانه روزی آغاز که در نهایت مشخص شد وی به تازگی مواد مخدر را از قاچاقچیان خریداری و قصد انتقال آن را با یک دستگاه کامیونت یخچالدار به استان های مرکزی کشور دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم و بازرسی از خودروی وی صادر و متعاقباً تیم هایی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ضمن استقرار در مسیرهای احتمالی عبور قاچاقچیان ، سرانجام موفق شدند، خودرو را در روستای باغو واقع در محور”میناب –بندرعباس” ، مشاهده و طی اقدامی غافلگیرانه و ضربتی آن را متوقف کنند.

سردار جعفری بیان داشت: دو متهم در همان لحظه اول دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو ۱۷۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک که به صورت حرفه ای در زیر بار ماهی جاسازی شده بود؛ کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه دومتهم به همراه مواد مکشوفه و خودرو به یگان منتقل و پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام شدند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.#

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5116

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها