افزونه جلالی را نصب کنید.
استاندار هرمزگان در آیین استقبال از ناوگروه هفتاد و پنجم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب های آزاد متضمن امنیت منطقه است

  • کد خبر : 5162
  • 22 شهریور 1400 - 20:20
حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب های آزاد متضمن امنیت منطقه است
استاندار هرمزگان گفت: حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب های آزاد متضمن امنیت منطقه است.

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، دکتر فریدون همتی در آیین استقبال از ناوگروه هفتاد و پنجم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: انجام این مأموریت استراتژیک و بزرگ، بار دیگر به همه جهانیان نشان داد که نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، همانند سایر قوای مسلح و نظامی کشورمان، با صلابت و اقتدار برای دفاع و حراست از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی در میدان حضور دارند.

وی افزود: منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انجام ماموریت دریایی در حوزه اقیانوس اطلس، در وهله نخست نشان از اعتماد معظم له به این نیروی جان بر کف و توانمندی آنان داشت که با حضور مقتدرانه ناوگروه هفتاد و پنجم در دریاهای آزاد و پیمایش بیش از ۴۴ هزار کیلومتر مسیر دریایی، این فرمایش مقام معظم رهبری تحقق پیدا کرد.   استاندار هرمزگان گفت: امکانات دفاعی پیشرفته و نیروهای توانمند مسلح جمهوری اسلامی ایران می تواند متضمن امنیت منطقه و به‌ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس باشد و با وجود چنین نیروی قدرتمندی، نیازی به حضور نیروهای نظامی بیگانه در منطقه نیست.  

همتی با اشاره به نقش پررنگ و محوری جمهوری اسلامی ایران در تعیین معادلات جهانی، تصریح کرد: پیشرفت‌های چشم‌گیر دفاعی و امنیتی در حوزه نیروی دریایی، زمینی و هوایی، باعث شده دشمنان انقلاب اسلامی از مواضع سخت و جنگ طلبانه خود عقب نشینی کنند و تنها به تهدیدهای پوشالی اکتفا کنند.

وی همچنین از تلاش ها و مجاهدت های ناوگروه هفتاد و  پنجم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد و گفت: در سایه ایثار و جانفشانی این نیروهای فداکار، تأمین امنیت مرزهای آبی کشور همچنان پایدار و برقرار است.  

ناوگروه هفتاد و پنجم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ۱۲ اردیبشهت ماه با هدف ارتقای اقتدار دریایی، تامین امنیت خطوط دریانوردی و تقویت دیپلماسی دریایی راهی ماموریت دریانوردی در اقیانوس هند، اطلس جنوبی و شمالی شد و با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی حامل پیام صلح و دوستی ملت بزرگ ایران بود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5162

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها