افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

فرمانداران بر کیفیت و وزن چانه نان در هرمزگان نظارت کنند

  • کد خبر : 5165
  • 22 شهریور 1400 - 20:22
فرمانداران بر کیفیت و وزن چانه نان در هرمزگان نظارت کنند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: فرمانداران بر کیفیت و وزن چانه نان در هرمزگان به ویژه مرکز استان نظارت جدی کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، دکتر ایرج حیدری در جلسه کارگروه آرد، نان و گندم استان هرمزگان، با تاکید بر نظارت بر کیفیت و وزن چانه نان، عنوان کرد: فرمانداران و دستگاه های اجرایی ذیربط بر کیفیت نان در شهرستان ها به ویژه مرکز استان نظارت جدی کنند.

وی در همین خصوص، افزود: ضروری است در این زمینه نظارت ها تشدید شود تا حقی از مردم تضییع نشود.   معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: هرگونه افزایش قیمت نان منوط به اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد تنظیم بازار کشور است.

حیدری گفت: قیمت نان در هرمزگان متناسب با استان های همجوار و با آنالیز دقیق باشد.   وی خاطرنشان کرد: نان در سبد اکثریت افراد جامعه به ویژه قشر کم درآمد قرار دارد و ایجاد خلل در این زمینه از کسی پذیرفته نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر تامین به موقع آرد مناطق روستایی استان، افزود: آرد مردم ساکن در مناطق روستایی استان متناسب با افزایش جمعیت این مناطق با هماهنگی فرمانداران در کمترین زمان ممکن تامین و ارسال شود.  

حیدری در همین خصوص گفت: با توجه به افزایش جمعیت برخی مناطق روستایی و مهاجر پذیر بودن برخی شهرستان ها با آغاز فصل کشاورزی در سهمیه آرد این مناطق با هماهنگی فرمانداران بازنگری شود تا از کمبود های احتمالی جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی ذیربط از عرضه خارج از شبکه و خروج آرد از استان برای جلوگیری از هرگونه کمبود جلوگیری کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5165

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها