افزونه جلالی را نصب کنید.

مردم محوری رمز موفقیت سازمان‌های مردم نهاد است

  • کد خبر : 5187
  • 26 شهریور 1400 - 11:21
مردم محوری رمز موفقیت سازمان‌های مردم نهاد است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مردم محوری رمز موفقیت سازمان‌های مردم نهاد است.

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، علی رئوفی در نشست با انجمن سازمان‌های مردم نهاد استان هرمزگان، عنوان کرد: رمز موفقیت سازمان‌های مردم نهاد (سمن ها) مردم محوری و داشتن استقلال مالی است.

وی افزود: داشتن اخلاق و روابط عمومی مناسب کمک شایانی به موفقیت سمن ها در پیشبرد برنامه ها می کند.   معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: سمن های بهداشتی و درمانی ضروری است با دانشگاه علوم پزشکی و جامعه پزشکی استان برای پیشبرد اهداف ارتباط نزدیکی داشته باشند.

رئوفی افزود: بیشتر افرادی که از خدمات سمن های درمانی بهره می گیرند اقشار آسیب پذیر جامعه مخصوصا بیماران مبتلا به سرطان و بیماری های صعب العلاج هستند که ضروری است توجه ویژه ای به آنها شود.

وی افزود: جامعه معلولین و قطع نخاعی استان در پیشبرد برنامه ها موفق عمل کرده اند که قابل تحسین است.   معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: اداره کل بهزیستی استان، ضمن نظارت بر سمن ها این مجموعه ها را در پیشبرد اهداف کمک کند.

رئوفی تصریح کرد: مجموعه استانداری به ویژه استاندار محترم هرمزگان از سمن های استان برای پیشبرد برنامه ها در ارائه خدمات به جامعه هدف به صورت ویژه حمایت کرده اند و این حمایت‌ها ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5187
  • نویسنده : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها