افزونه جلالی را نصب کنید.
مسئول بسیج اساتید استان هرمزگان:

مبارزه با فساد و رانت خواری از مطالبات جدی و اولویت های نهضت استادی بسیج استان

  • کد خبر : 5204
  • 31 شهریور 1400 - 1:27
مبارزه با فساد و رانت خواری از مطالبات جدی و اولویت های نهضت استادی بسیج استان
به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان هرمزگان، نشست هیأت اندیشه ورز بسیج اساتید استان در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس برگزار گردید.

در ابتدای این نشست احسان کامرانی مسئول بسیج اساتید استان هرمزگان با اشاره به رسالت ها و ماموریت های بسیج اساتید، به اهمیت و تأثیر گفتمان سازی و مطالبه گری علمی، تخصصی و منطقی توسط استادان و اعضای هیأت علمی اشاره کرد و گفت: اندیشکده های بسیج اساتید با تقویت کارگروه های تخصصی مسائل و ظرفیت های استان را احصاء خواهد کرد و راهکارهای برون رفت از مشکلات و بهره گیری از ظرفیت های موجود را برای توسعه در استان به مجموعه های مربوطه ارائه خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با بیان توصیه های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، بر تحقق عدالت در همه عرصه ها توسط کارگزاران و مسولین نظام و مبارزه با فساد به عنوان راهبردهای مهم و تاثیرگذار برای تقویت اعتماد ملت نسبت به کارگزاران و حل مشکلات تاکید کرد و گفت: مبارزه با فساد و رانت خواری از مطالبات جدی و اولویت های نهضت استادی بسیج استان از همه دستگاه ها و کارگزاران است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های دولت سیزدهم و حضور ایشان در بین مردم اظهار داشت: فعالیت های  خوبی با  استقرار دولت سیزدهم شروع شده و در برخی عرصه ها عملکرد موثر و امیدوار کننده ای انجام گرفته است. در مساله واکسن کرونا؛ هم از نظر واردات و هم از نظر تزریق عملکرد بسیار خوب و پرشتابی توسط دولت به ثبت رسید و این روند با قوت دنبال می شود. حضور رئیس جمهور در بین مردم خوزستان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و شنیدن صحبت های مردم و بررسی مشکلات آن ها به صورت میدانی باعث دلگرمی مردم و نوید دهنده پیام ها و اقدامات خوب برای ملت و کشور است.

کامرانی با اشاره به سفر رئیس جمهور به تاجیکستان و دستاوردهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی آن بیان کرد: عضویت دائمی ایران در سازمان همکاری شانگهای  از اهمیت بسیار بالایی در حوزه های مختلف برای ایران و منطقه برخوردار است.

در ادامه مسئول سازمان بسیج اساتید استان هرمزگان به برنامه های اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والا مقام انقلاب اسلامی که افتخارهای عظیم را با جهاد و ایثار رقم زدند و تجدید پیمان با آرمان های شهدا برای ما بسیار مهم و ضروری است. دنبال کردن و پیروی از فرهنگ شهدا و فرهنگ ایثار قطعا باعث پیشرفت و حل مسائل و مشکلات کشور خواهد بود.

در پایان این نشست سایر اعضاء هیات اندیشه ورز جنبش استادی هرمزگان در خصوص برنامه های پیش رو به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5204

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها