افزونه جلالی را نصب کنید.

توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر به افراد کم بضاعت هرمزگانی

  • کد خبر : 5262
  • 04 مهر 1400 - 23:01
توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر به افراد کم بضاعت هرمزگانی
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان از توزیع حدود 13 هزار بسته شامل مایحتاج عمومی و لوازم‌التحریر در مناطق کمتر توسعه یافته این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از خبرگزاری تقریب، منوچهر دانشمند در حاشیه ششمین رزمایش احسان در مرکز استان هرمزگان اظهار داشت: از مجموعه بسته‌هایی اهدایی، شش‌هزار بسته آن به کالاهای معیشتی و شش‌هزار و ۸۰۰ بسته هم لوازم التحریر مربوط می‌شود.

وی با اعلام اینکه بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است،‌ افزود: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام با هدف کمک به وضعیت اقتصادی ساکنان بندرعباس و مناطق کمتر توسعه یافته اقدام به توزیع شش‌هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کرد.

به گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان، با توجه به شروع سال تحصیلی جدید شش‌هزار و ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر شامل اقلام ضروری مورد نیاز یک دانش‌آموز هم با همت بنیاد احسان به ارزش یک میلیارد و ۲۲۴ میلیون ریال آماده توزیع شده است.

وی یادآور شد: بسته‌های معیشتی با کمک گروه‌های جهادی در مناطق کمتر توسعه استان هرمزگان توزیع شده و بسته‌های لوازم‌التحریر هم به زودی به خانواده‌های نیازمند اهدا خواهد شد.

دانشمند گفت: قبل از این رزمایش، تعداد ۱۲ هزار بسته معیشتی به همراه ۱۵ هزار قطعه مرغ و ۳۰ هزار پرس غذای گرم هم در میان خانواده‌های کم بضاعت توزیع شده است.

وی همچنین از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با ۴ درصد کارمزد به متقاضیان ایجاد اشتغال در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ به عنوان بخش دیگری از فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان نام برد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5262

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها