افزونه جلالی را نصب کنید.

پایش تصویری کامیون های حامل سوخت قاچاق از طریق دوربین های کنترل نامحسوس

  • کد خبر : 5255
  • 04 مهر 1400 - 22:57
پایش تصویری کامیون های حامل سوخت قاچاق از طریق دوربین های کنترل نامحسوس
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از پایش تصویری و شناسایی کامیون های حامل سوخت قاچاق به وسیله دوربین های کنترل نامحسوس خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از پایش تصویری و شناسایی کامیون های حامل سوخت قاچاق توسط دوربین های کنترل نامحسوس خبر داد.

مجتبی قهرمانی اظهارداشت: ارتقای دوربین های پایش تصویری، نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت و بازنگری و ارتقای سامانه پیمایش جی پی اس ناوگان حمل و نقل عمومی و برون شهری نیز از دیگر اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.

وی همچنین تأکید کرد: نظارت میدانی بر چرخه سوخت با ابعاد صنفی، انتظامی و قضایی به صورت مستمر در استان هرمزگان پیگیری می شود که قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت، مسئولیت مدیریت و هماهنگی های لازم در این خصوص را برعهده دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با بیان اینکه دو مقوله استفاده از دوربین و مانیتورینگ از پیش شرط های حائز اهمیت در جهت تشدید نظارت ها می باشند، خاطر نشان کرد: تقویت این حوزه، می تواند به عنوان عاملی بازدارنده برای پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت در استان هرمزگان، زمینه شناسایی و برخورد سریع با متخلفان را فراهم سازد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5255

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها